.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 13 maart 2011

Tulip Tilda


Voor deze kaart heb ik mijn nieuwe papier gebruikt van Maja Design -"Ska vi ta en fika". Tulip Tilda komt uit de Wedding Collectie 2010 van Magnolia. Het stikrandje heb ik met de hand geborduurd. Voor de takjes heb ik creatable LR0157 van Marianne Design en een ponsje van Pipoos gebruikt. De bloemen heb ik gemaakt met Lr0131 Creatable Open bloem trendy van Marianne Design. Voor het vlindertje heb ik een stansje van Joy crafts gebruikt. De pearl en swirl zijn van Prima. Klikken = groter!

Ik vind het leuk dat jullie langskomen op mijn blog!
Bedankt voor jullie berichtjes!
Liefs Maria

7 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een schitterende kaart en wat een mooi papier is dat hé.

Fijne dag nog vandaag.

gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

CraftyC zei

A gorgeous card Maria, love the colours!
Clairexx

Josee zei

Wowwww, ik vind hem superleuk geworden Maria!!!!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een prachtig papier,heel erg mooi en alle details op je kaart.

Groetjes Agnes

Marijke zei

Wat een schitterende kaart! Heel erg mooi met die bloemen en takjes en wat een lieve Tilda!

Anoniem zei

En weer heb je een mooie kaart gemaakt...gaaf papier en hele mooie details!
Leuk zo met je nieuwe spulletjes bezig te zijn!

Fijne avond nog verder!
Ik ga zo mijn mandje in, ik heb geen benen meer over na het geslenter op de beurs, maar heb wel een paar leuke spulletjes gekocht ;-)

Liefs Carmen

Lenet zei

Heel mooi kaartje, prachitge details.