.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 17 maart 2011

Sneakpeek en nog meer nieuwe creatables

Ik kan jullie nog geen nieuwe kaart laten zien. Er zijn een paar dingen in de maak, maar de afgelopen dagen ben ik weinig aan freubelen toegekomen. Ik hoop vandaag wat af te maken!
Maar ik heb wel een sneak peek! Om jullie een beetje nieuwsgierig te maken...



En ik heb mijn laatste verjaardagseurootjes uitgegeven!
Aan nog een paar nieuwe creatables van Marianne Design, deze kon ik niet laten liggen ...

Bedankt weer voor jullie leuke berichtjes! Ik lees ze met plezier!
Tot blogs!
Liefs Maria

4 opmerkingen:

femke zei

heey maria,

de sneekpeeks zien er al erg lief uit. ben benieuwd hoe de hele kaart eruit ziet.

je nieuwe creatables zien er ook weer erg leuk uit, vooral het eerste setje met de takjes. heel veel plezier ermee!!!

groetjes femke

Anoniem zei

Je sneak peeks zien er al leuk uit, dat komt wel weer goed ;-)...je hebt weer mooie kleuren gebruikt!

Wauw, gaaf je nieuwe creatables!
Daar zul je weer veel plezier aan beleven!

Liefs Carmen

Alina zei

veel plezier met je nieuwe mooie spullen, Maria, ik ben benieuwd naar je kaartjes!
liefs, Alina

Marijke zei

Ik ben wat te laat en heb het eindresultaat dus al gezien! En dat ziet er schitterend uit.
Die creatables zijn ook weer erg leuk, zucht!!