.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zaterdag 26 maart 2011

Een kaart en een Prinsessenhuis


Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Eline's Huis, Roses are Red.
Ik heb een oudere stempel van Magnolia gebruikt, Tilda Gathers Straws uit de Spring/Summer collectie 2008.
De blaadjes heb ik gemaakt met creatable LR0156 van Marianne Design.
Voor de bloemetjes heb ik Nellies Multi Frame Die "dots circle" gebruikt.
De pearls en crystal zijn van Prima.
Ik heb geen tekst gebruikt, ik vind het fijn om ook wat blanco kaarten op voorraad te hebben.
Klikken op de kaart = groter!


Karlijn heeft een nieuw huisje gekregen!
De andere heeft Patrick verkocht via marktplaats en nu staat er een echt Prinsessenhuis in de tuin.
Karlijn is er heel blij mee, ze vindt het zo leuk om in het huisje te spelen!
Ze heeft ook een buitenkeukentje (via marktplaats) gekregen en dat past mooi in het huisje.
Karlijn gaat iedere keer met veel plezier het huisje in en kookt de lekkerste dingen.
Sem heeft zijn blauwe relaxstoel in het huisje neer gezet, met zijn favoriete autoblad met Disney Cars!
Ze kunnen ook heel leuk samen spelen, mooi om te zien!
Klikken op de collage = groter!

Bedankt voor het langskomen en ik vind het gezellig dat jullie berichtjes achterlaten, bedankt!
Nog een fijn weekend!

Liefs Maria

6 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een schitterende kaart Maria!
Prachtig papier, een super lief magnoliaatje, mooi ingekleurd en een hele leuke bloemen set erbij geponst!
Hij is helemaal in balans!
En wat een leuke foto's van het prinsesje in haar huisje! Heerlijk als een kind zo in haar droomwereld op kan gaan!

Mieke zei

Wat een waanzinnig mooi kaartje heb je gemaakt. Prachtige kleuren zeg. Helemaal top.

Wat geweldig dat prinsessenhuis. Heerlijk hé als ze zo lekker kunnen uitleven op een eigen plekje.
Geniet er maar van.

Gr. Mieke

Alina zei

heel erg leuk kaartje, Maria, mooie kleuren en bloemen!
en veel plezier aan Karlijn en Sem in het Prinsessenhuis, het ziet er super leuk uit!
groetjes, Alina

Frederike zei

Wat een mooie kaart weer! En wat een schattig prinsessenhuisje hebben jullie in de tuin staan.....denk dat mijn meisjes er al te groot voor worden...helaas...

Hoop gauw weer iets van je te horen!!

Liefs Fredje

Anoniem zei

Ohhh, wat een gaaf kaartje weer!
Mooie details!

Wauwie wat een mooi prinsessenhuis!
Heerlijk hè zoals kinderen helemaal op kunnen gaan in hun fantasie, puur genieten!
Fijn dat Sem en Karlijn ook heel leuk samen kunnen spelen.

Maak er weer een hele mooie dag van...het zonnetje schijnt alweer uitbundig!

Liefs Carmen

Josee zei

Een mooie kaart weer Maria!!!

En dat prinsessenhuis is natuurlijk de droom van ieder meisje.
Leuk dat Sem en Karlijn er zo leuk samen in spelen, als ik je verhaal lees, moet ik eigenlijk een beetje aan een echtpaar denken, dat al jaren getrouwd is ;)