.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

dinsdag 8 maart 2011

Er is er één jarig en dat ... ben IK!


Vandaag is het dan zover, ik heb de magische leeftijd van 40 bereikt!

Gisteravond zei Sem voor het naar bed brengen, nog één nachtje slapen en dan is er feest!
Ik zei oh van wie dan, waarop Sem antwoordde, van jouzelf. Mooi hé!
En vanmorgen toen Patrick hem uit bed haalde vroeg Sem of hij nu één nacht geslapen had. Op het bevestigende antwoord van Patrick, zei Sem dan is mama nu jarig! Zo schattig!


Deze kaart kreeg ik van Patrick, als je de kaart open doet dan zie je de mooie pop-up van de bovenste foto.
En er staat een mooie tekst binnenin, bedankt lieverd!


Sem en Karlijn hebben kadootjes voor me gemaakt op school en op het kinderdagverblijf!
Vanmorgen hebben ze eerst voor me gezongen! En daarna mocht ik ze uitpakken!


Sem is druk aan het kleuren geweest, mooi! En bovenin het hoekje heeft hij zelf zijn naam geschreven!


Karlijn is aan het verven geweest! Mooi hé!


De mok heb ik gekregen van een lieve collega! Een kaart van een oom en tante van Patrick.
En de zelfgemaakte kaart is van Marijke, dank je wel Marijke voor je prachtige kaart! Mooi papier, de kleuren waar ik van hou, een geweldig stempeltje en een mooi bloementoefje!

Vandaag en morgen ben ik lekker vrij!
En Patrick heeft ook vrij genomen! Lief!
Morgen gaan we samen op stap, als kado mag ik gaan shoppen bij Paper & Pictures in Doorn! Ik heb er zin in!!

De zon schijnt, heerlijk!
Een fijne dag!
Liefs Maria

7 opmerkingen:

Marijke zei

Maria, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!!
Je bent al goed verwent en de mooiste kadootjes zijn zoals altijd de zelfgemaakte van de kinderen!!

Alina zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Maria en een hele fijne dag!
leuke cadeautjes heb je gekregen!

nog een kaartje is zeker onderweg, maar bij ons is alles dicht ivm de carnaval, ook het postkantoortje, dus ik weet echt niet of de brievenbussen leeg zijn gemaakt!

veel plezier met shoppen morgen!
liefs, Alina

femke zei

heey maria,

van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag. ik hoop dat je een gezellige dag zult hebben. hele leuke cadeautjes heb je alvast gekregen.

ikzelf ben komende vrijdag jarig.

groetjes femke

Josee zei

Van Harte gefeliciteerd Maria, ik wist niet dat je jarig was :w
Maar je bent al aardig verwend zie ik!!
Ik wens je nog een hele fijne dag, maar dat zal vast wel lukken!!

Anoniem zei

Hoi lieverd,

Van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag!

Wat ben je leuk verwend zeg...Patrick, Sem en Karlijn hebben goed hun best gedaan voor deze speciale dag!
En wauw wat gaaf dat je morgen mag verjaardag-shoppen!!!!
Gezellig dat jullie vandaag en morgen samen vrij zijn!

Nog een hele fijne dag vandaag...geniet zo samen met Patrick als de kinderen uit school komen en maak er morgen ook een hele mooie dag van!

Heel veel liefs Carmen

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Maria,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,ik wens je een hele fijne dag toe.En natuurlijk morgen ook heel veel plezier met het shoppen geniet er maar van.

Gr Agnes

Oma zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Maria! Have lots of fun shopping! I looked at their website and wish I was still living in Nederland so I could go with you!

Lovely cards from your husband and children and Marijke!