.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 20 maart 2011

Just saying


Ik heb vanmorgen heerlijk zitten freubelen en deze kaart af kunnen maken.
Het papier is van Eline's Huis, in the Meadow. Tilda met lieveheersbeestje komt uit de spring collection 2009 van Magnolia. De bloemen heb ik gemaakt met flowers 5 van Crealies. Ik heb creatables van Marianne Design gebruikt, LR0157 voor de takjes, LR0158 voor het vlindertje en LR0161 voor het randje.
De pearls zijn van Prima. En de tekst is een stempeltje van Kaisercraft. Klikken = groter!

En wat een lekker weer is het! De kinderen genieten volop, ze zijn zó graag buiten! Met dit weer is Sem bijna niet binnen te vinden en Karlijn doet gezellig met hem mee. Gisteren hebben ze samen in de tuin en voor het huis gespeeld! Op de schommel, met de auto's, tekeningen gemaakt met stoepkrijt en Sem vindt het ook erg leuk om te voetballen! Vanmiddag ben ik samen met Sem naar de bieb geweest en daarna hebben we nog even in het park gezeten, tussen de krokussen. Heerlijk in het zonnetje! Sem genoot en ik natuurlijk ook!

Bedankt weer voor jullie berichtjes!
Liefs Maria

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk kaartje heb je weer gemaakt!

Lekker dat Sem en Karlijn zo van het mooie weer hebben genoten, de lente is begonnen...HEERLIJK!
En wat leuk samen naar de bieb en vervolgens samen tussen de krokussen in het park genieten van al het moois om jullie heen...weer gouden geniet momentjes!

Liefs Carmen

Josee zei

Wat een leuke kaart weer Maria!!!
Heerlijk dat het nu dan toch eindelijk een beetje Lente wordt, kan me voorstellen dat Sem en Karlijn het prachtig vinden om weer eens lekker buiten te kunnen spelen!!!

Marijke zei

Wat een heerlijke lente kaart! Past goed bij het weer wat we nu hebben.
Schitterende creatables weer (uuhh ik heb ze in Den Bosch ook maar gekocht!)
Geef de kinderen eens ongelijk. Met zo'n weer is het toch heerlijk om buiten te spelen!