.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

vrijdag 18 maart 2011

Birthday


Ik heb gisteren heerlijk zitten freubelen, druk geweest met wat ik in de sneak peeks liet zien!
Het is gelukkig op tijd afgekomen, want het was voor iemand die vandaag jarig is.
Ze heeft het vanmorgen gekregen, dus ik kan het nu hier laten zien!

Deze verjaardagskaart heb ik gemaakt met papier van Basic Grey, green at heart. De stempel, Christmas Eve Tilda, komt uit de So Jolly & Under the mistletoe 2009 collection van Magnolia. Voor de bloemen heb ik flowers 5 van Crealies gebruikt. De takjes en blaadjes heb ik gemaakt met creatable LR0156 en LR0157 van Marianne Design. De pearls zijn van Prima. Klikken = groter!

Voor de binnenkant van de kaart heb ik een paar stukjes designpapier gebruikt.
Het randje heb ik gemaakt met creatable LR0161 van Marianne Design.

En ik heb voor de jarige ook dit krafttasje gemaakt. De stempel, Tilda With Letter, komt uit de Valentine collection 2009 van Magnolia. Verder heb ik dezelfde materialen gebruikt als bij de kaart. Klikken = groter!

Eén van de zijkanten van het tasje. Voor het vlindertje heb ik creatable LR0158 van Marianne Design gebruikt.

En nog een paar foto's van het tasje, inclusief de achterkant. Klikken = groter!

Leuk dat jullie berichtjes achterlaten, bedankt!!
Liefs Maria

6 opmerkingen:

sam zei

wauw! wat een super leuk setje zo bijelkaar! heel leuk gedaan!

Anoniem zei

Ik ben er stil van!
Tot in de details zo mooi afgewerkt en met zoveel liefde gemaakt!
Erg mooie kleuren gebruikt en samen met de stempeltjes en alle details is het een heel mooi geheel geworden!
Liefs, Carmen

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachitg hoor het tasje vind ik heel erg leuk.

fijn weekend,groetjes Agnes

Marijke zei

Wat gaaf Maria!!! Schitterend papier, leuke stempels, mooie lay out!
Een prachtig verjaardags setje!

Alina zei

ik vind ze heel erg leuk geworden, Maria!
liefs, Alina

Josee zei

Prachtige kaart en tasje Maria!!!
Je hebt de jarige goed verwend ;)