.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

vrijdag 11 maart 2011

Sending you HAPPY thoughts


Deze kaart heb ik gemaakt met papier en een stempel, Study Tilda uit de So Heavenly, travel & school Collection 2008 van Magnolia. De takjes heb ik gemaakt met shapes CS 11 van Crealies, creatable LR0157 van Marianne Design en een ponsje van Pipoos. Voor de bloemen heb ik flowers 5 van Crealies en Lr0131 Creatable Open bloem trendy van Marianne Design gebruikt. Het hartje van de bloem is een pretty pearl van Marianne Design en de pearls zijn van Prima. De tekst is een stempel van Kaisercraft. Klikken = groter!



Josee, bedankt voor deze mooie Award, ik ben er erg blij mee!!

Er zijn 3 regels verbonden aan deze award

1 Bedank degene van wie je hem hebt gekregen, dat heb ik dus al gedaan

2 Vertel 7 dingen over jezelf

1) ik ben gelukkig getrouwd met Patrick
2) en trotse moeder van Sem en Karlijn
3) kaarten maken is mijn grootste hobby en scrapkaarten zijn toch wel mijn favoriet
4) ik gebruik vaak Magnoliastempels, deze zijn gewoon te leuk
5) en ik ga graag shoppen voor nieuwe freubelspulletjes
6) ik ben een echte boekenwurm, iedere dag een paar bladzijden lezen is een must ...
7) ik werk op de bso (buitenschoolse opvang)

3 Geef de award door aan 15 andere mensen

Ik vind het altijd moeilijk om te kiezen, ik heb een heleboel favoriete blogs. Een aantal mensen hebben deze award al gekregen. En ik weet dat niet iedereen het leuk vindt om een award te ontvangen (en dat heeft dan te maken met de regeltjes die er aan vast zitten en dat kan ik best begrijpen).
Dus ik geef hem deze keer gewoon aan iedereen die hem nog niet heeft en graag wil hebben!

Bedankt weer voor jullie leuke berichtjes!
Ik heb gisteren al even heerlijk zitten freubelen met wat nieuwe spulletjes!

Liefs Maria

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohhh wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt Maria!
Mooie papiertjes heb je gebruikt, de kleurencombinatie is super!
En wat een lief Magnolia stempeltje!
Erg mooi afgewerkt met de de shapes en flowers van Crealies en de creatables van Marianne Design.
Een heel mooi geheel geworden!

Leuk dat je al aan het freubelen bent geweest met je nieuwe spulletjes!

Lieverd een fijn weekend, geniet er weer samen van!

Liefs Carmen

Josee zei

Wat een leuke kaart Maria, leuke stempel ook!!!

Marijke zei

Wat een leuke kaart Maria! En wat naar dat je weer even laat zien hoe mooi die nieuwe creatables van marianne Design zijn haha! Aankomende week ga ik naar Den Bosch en dankzij alle blogs wordt mijn shoppinglijstje volgens mij veel te lang