.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

woensdag 23 maart 2011

Maja Design


Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Maja Design, uit de collecties Minna Vänner en Antligen.
De randen van het papier heb ik beïnkt.
Tilda With Spring Bundler komt uit de Hoppy Easter 2010 collection van Magnolia.
De stikrandjes heb ik met de hand geborduurd.
Ik heb de Multi Frame Die MFD005 round van Nellie Snellen gebruikt.
De blaadjes heb ik gemaakt met creatable LR0156 van Marianne Design.
Voor de bloemen heb ik de Retro ponsen gebruikt. En de pearls zijn van Prima. Klikken = groter!

Ik vind het heel leuk als jullie berichtjes achterlaten, bedankt!
Liefs Maria

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauwie, mooie kaart weer Maria!
Mooi papier is dat hè van Maja Design, een feest om mee bezig te zijn!
Het is weer een heel mooi geheel geworden!

Liefs Carmen

Marijke zei

Wat een schitterende kaart weer Maria! Ik vind die stikrandjes zo mooi, maar vergeet ze ook vaak.
Je hebt weer prachtig gekleurd en een hele leuke lay out gemaakt!

Josee zei

Wat een mooie kaart weer Maria, leuk die zachte kleurtjes!!!

Unknown zei

een heel mooi kaartje Maria!!

xxBetina