.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

woensdag 9 maart 2011

Geshopt!



Ik heb vandaag heerlijk geshopt! En dit is het resultaat!
Met al deze nieuwe spulletjes ben ik heel blij en tevreden!!
Bij Paper & Pictures heb ik leuke spullen gescoord! Maar ik miste nog wat dingen ... Daarom ben ik nog even verder gaan shoppen en heb ik nog een hele leuke aanvulling gekocht! Alleen de Magnoliastempeltjes die ik wilde hebben, waren er niet, dus die komen misschien nog wel. Klikken = groter!

Het was gisteren een leuke dag! Ik voelde me echt jarig door de felicitaties, post, telefoontjes en blogberichtjes. Heel leuk dat mensen aan je denken!

Voor Sem was het ook een beetje feest, want hij werd naar school gebracht en opgehaald door papa én mama, dat komt niet vaak voor, hij genoot er zichtbaar van!


Gisteren en vandaag kreeg ik nog meer kaarten, leuk! De bovenste zelfgemaakte kaart is van Alina , dank je wel Alina voor je mooie kaart! Leuke stempel! Het labeltje heb ik er even uitgehaald voor de foto.
En de onderste kaart is van een (blog) vriendin, ze heeft er ook een mooie envelop bijgemaakt.
Dank je wel Carmen voor je mooie kaart en lieve tekst! Klikken = groter!

Gistermiddag waren Sem en Karlijn nog even aan het buiten spelen. Komt Sem ineens naar me toe mama, ik wil je spreken, heel urgent! Ik vond het fijn dat je thuis was en dat je me op kwam halen, daar word ik heel vrolijk van! Ik kreeg even een brok in mijn keel, wat lief! En het mooiste vond ik het woord urgent, hoe komt hij erop ... vast ergens gehoord, maar hij weet het wel heel toepasselijk te gebruiken!

Ik heb mijn verjaardag niet echt gevierd, gewoon met ons gezinnetje en eind van de middag kwamen mijn schoonouders, we hebben chinees gegeten. En na de koffie met gebak gingen ze weer naar huis.
De kindjes mochten opblijven. Dat was genieten!

Bedankt voor jullie felicitaties en lieve berichtjes!!
Liefs Maria

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw Maria, wat heb jij leuk ingeslagen zeg...echt super gave spulletjes...van alle gemakken voorzien om weer met veel plezier aan de slag te gaan!

Leuk dat Sem er zo van heeft genoten dat jullie hem gisteren samen van school hebben opgehaald...hij heeft het erg mooi verwoord en zo wijs!

Wat een kaarten heb je gekregen, je bent goed in het zonnetje gezet, écht jarig!
Leuk mijn kaartje hier terug te zien ;-)

Niks gezelliger dan je verjaardag te vieren met diegenen die je dierbaar zijn!
Je hebt genoten, dat is uit alles te lezen en dat is waar het leven om draait!

Liefs Carmen

Marijke zei

Wat een heerlijke shopdag heb jij gehad. Heel veel mooie papiertjes (ik zag ook het Maja design liggen!) prachtige swirls, mooie dies en leuke stempels! Jammer dat je nog een keer terug moet voor de Magnolia stempels.
Je hebt ook nog een paar mooie kaarten gehad!
En wat een wijsneus is Sem en dan zo'n moeilijk woord op de juiste manier gebruiken! Heel knap hoor!
Al met al hebben jullie een gezellige dag gehad als ik het zo lees!

Josee zei

Mooie spullen Maria, voorlopig kun je weer vooruit, denk ik.
Veel plezier ermee!!
Op mijn blog staat nog een verrassing voor je, als een soort verlaat verjaardagscadeautje ;)

femke zei

heey maria,

er zijn weer erg leuke dingetjes in je mandje gevallen!!! ben nou al benieuwd wat je ermee gaat maken.

je hebt ook weer een aantal hele mooie kaartjes gekregen.

groetjes femke