.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

dinsdag 1 september 2009

Awards!





Ik heb deze 2 awards van mijn lieve blogvriendin Alina gekregen! Dank je wel, je tovert een glimlach op m'n gezicht!
Ik ben er heel blij mee!

Ik wil de awards weer graag doorgeven aan Josee, Marijke en Femke!

Een fijne dag en tot blogs!
Thanks for stopping by!
Hugs Maria

2 opmerkingen:

Josee zei

Wat een leuke awards Maria, hartstikke bedankt, ik ga ze straks op mijn blog zetten hoor!!!!

Alina zei

je bent zo snel! ik zit net achter de computer, ik wilde een bericht achterlaten over de awards! we hebben de zwembad moeten opruimen, ik kan pas nu achter de computer zitten!
en het was de bedoeling om een glimlach op je gezicht te toveren, jij en de andere drie meiden hebben iets meegemaakt de laatste twee-drie weken!
veel plezier met de awards!
liefs, Alina