.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zaterdag 12 september 2009

Merry Xmas





Dit zijn mijn eerste kerstkaarten voor dit jaar! Gemaakt met papier van Bo Bunny, Tis the Season. De stempels zijn van Magnolia en Whiff of Joy. Ik heb nog geen nieuwe kerststempels, maar er ligt nog genoeg van vorig jaar en die zijn te leuk om ze nu al te laten verstoffen! De sketches heb ik uit het Scrapbook van Creamotion gehaald, nr. 18, deze werd vorige week zaterdag bij Scrappoint in mijn tas gestopt. Bij het doorbladeren kwam ik een paar leuke ideetjes tegen, dus gelijk maar gebruikt.

Have a great weekend!
Thanks for stopping by!

Hugs Maria

7 opmerkingen:

Alina zei

ze zijn heel erg mooi, Maria, prachtig papier! en de ''oude'' stempels blijven leuk, dat vind ik ook!
een heel fijn weekend!
liefs, Alina

Jeanet zei

Deze "oude"stempels kunnen prima hoor , prachtige kaartjes weer Maria !

Tiets zei

eerg mooi Maria, het begin is er met de kerstkaartjes!
Liefs Tiets

sandra_w zei

"oude" stempels blijven altijd leuk! Superleuke kaarten heb je weer gemaakt, Maria!

San x

Josee zei

Weer mooie kaarten Maria :D!
En gelukkig raken stempels niet uit de mode, zou niet goed zijn zeg, dan bleven we naar de hobbywinkel rennen ;)
Leuk jullie weer ff gesproken te hebben, gisteren bij Nellie ;)

femke zei

heey maria,

dat zijn 2 hele mooie kerstkaartjes geworden!!!

groetjes femke

Carole zei

Totally amazing! Some of my favourite images :-)
Thanks for the inspiration Maria.
Hugs
Carole x