.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 17 september 2009

Peace and joy



Voor deze kerstkaart heb ik het papier gebruikt van S.E.I. uit de serie Wintersong, prachtig papier met veel motiefjes, embos en glitter! Tilda with Hood komt uit de Christmas Collection 2008 van Magnolia, één van mijn favoriete kerststempels! De tekst is van Creative cafe.

Ik heb nog een kerstkaart af, maar daar ben ik niet helemaal tevreden over ... ik mis nog wat. Dus die kaart laat ik nog even liggen. Ik ga nu eerst een herfstkaart maken met mijn nieuwe Bo Bunny papier, want die vellen roepen al dagen dat de herfst toch echt eerder aan de beurt is dan de kerst... oeps!

Nog een fijne dag! Ik geniet, want ik heb vandaag veel freubeltijd!
Bedankt voor jullie berichtjes!
Thanks for stopping by!

Hugs Maria

8 opmerkingen:

Alina zei

heel erg mooi, Maria, prachtig papier!
liefs, Alina

sandra_w zei

Prachtige kaart, Maria! Heel mooi papier!

San x

Maya zei

Ohhh this is sweet!!
Love the image and the colouring!

The hÄnglar one under here is also so beautiful!!
Hugs from Maya :)

Josee zei

Wat een lief kaartje Maria :D!

Groetjes Josee

Peet zei

oh, wat prachtig Maria!!!
peet x

Jolanda zei

Die ziet er leuk uit!

Carole zei

Adorable card Maria, I can't believe it's time to dig out all these winter Tilda's already.
Sorry for not visiting as often..my daughter's have moved stables with their pony/horse and I've been busy sorting everything out for them.
Enjoy the rest of the weekend.
Hugs
Carole x

Anoniem zei

veel geleerd