.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 27 september 2009

Merry Christmas / Home



Vandaag nog even gefreubeld en deze kerstkaart afgemaakt. Het papier is van Graphic 45, Christmas Past. Willow with Lantern is een stempel van Whiff of Joy. De tekst is van Creative cafe.



Afgelopen week kregen we een verhuiskaartje van kennissen. Altijd leuk om dan even een kaartje te sturen... Het is een wat ander kaartje geworden dan ik normaal maak, maar op de site van dannisdoodles kwam ik een leuk idee voor een huisje tegen! Het papier is van October Afternoon. En ik kon het niet laten om toch wat stempels te gebruiken, dus ik heb het huisje 'aangekleed' met stempels van Magnolia, Spring Tree en Sign with Birds uit de Easter collection 2009 en Shabby Chic Fence uit de Shabby Chic Summer 2008. De tekst is van Autumn Leaves. En voor de bloemenhartjes van de Spring Tree heb ik decorative pearls van Joy Craft gebruikt.

Thanks again for stopping by!
Hugs Maria

8 opmerkingen:

sandra_w zei

Superleuke kaarten, Maria! Vooral het verhuiskaartje vind ik heel apart.

San x

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi kaarten,erg leuk een keer een heel ander kaartje.

Groetjes Agnes

femke zei

heey maria,

dat zijn 2 mooie kaartjes geworden!!!

groetjes femke

Josee zei

Wat een mooie kaarten eer Maria en vooral het verhuiskaartje vind ik heel apart !!!!

Groetjes Josee

Alina zei

super mooie kaartjes, Maria, wat een leuk idee dat verhuiskaartje!
liefs, Alina

Peet zei

twee geweldig mooie kaarten, Maria!!

Unknown zei

mooie kaarten heb je weer gemaakt Maria :D!

xxBetina

Lia zei

schitterende kaartjes leuk gedaan het verhuiskaartje