.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

dinsdag 22 september 2009

Special Time





Twee herfstkaarten, gemaakt met het papier van Bo Bunny, Delilah. Prachtig papier met warme kleuren! De stempels, Standing Fall Tilda en Tilda gather mushrooms, komen allebei uit de Autumn Collection 2008 van Magnolia. De teksten zijn van Autumn Leaves en Creative cafe. Voor de bloemen en blaadjes heb ik ponsen gebruikt, gekocht op de open dag bij Nellie Snellen, ze lagen op de € 1,- stand! Tja die kon ik natuurlijk niet laten liggen ...

En nu weer verder met de kerstkaarten ...

Nog een fijne dag, geniet van het heerlijke weer!
Thanks for stopping by!
Hugs Maria

8 opmerkingen:

Alina zei

ik vind ze prachtig, Maria, heel mooi papier!
ik kan niet geloven dat ik je heb gemist, als Nellie een open dag heeft dan ben ik altijd in Sevenum, ik woon daar niet zo ver vandaan, 20 minuten met de auto! het is de eerste keer in jaren dat ik vergeten ben, ik had te veel aan mijn hoofd! was het toevallig of ga je altijd daar naartoe?
veel plezier met je nieuwe aankopen!
liefs, Alina

sandra_w zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt, Maria!

San x

Maria zei

Ah wat zou het leuk zijn geweest als we elkaar waren tegengekomen Alina! Jammer dat je de open dag bent vergeten.
Ik ben een paar jaar demonstratrice geweest van Nellie en zat er dus ook meerdere keren op de open dag, eind 2005 ben ik gestopt. Ik kom niet meer naar elke open dag, de twee keren hiervoor heb ik overgeslagen. Maar af en toe vind ik het gewoon leuk om Nellie en bekenden weer even te spreken (en om de kindjes te showen ...)! Het plezier zal zeker lukken, dank je!
liefs Maria

Josee zei

Weer mooie kaarten Maria!!!

Groetjes Josee

Unknown zei

super kaarten weer Maria :D!

xxBetina

Carole zei

Gorgeous cards as always.
Beautiful details and colouring.
Hugs
Carole x

femke zei

heey maria,

dat zijn 2 prachtige herfstkaartjes geworden zeg!!! enne een meevaller zeg met die bloem en bladponsen. veel plezier met je nieuwe aankopen.

groetjes femke

Alina zei

Ik kende je naam ergens van en ik wist niet waarvan! Nou weet ik dus, natuurlijk, ik heb je kaarten jarenlang bewonderd op ''Nellies-choice'', ik heb haar ponsjes gebruikt en je hebt me zo vaak geïnspireerd! Dank je wel!
Liefs, Alina