.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 24 september 2009

Holiday Magic



Gisteravond nog even heerlijk zitten freubelen en vanmorgen deze kaart afgemaakt. Ik heb papier gebruikt van My Mind's Eye, The Merry Days of Christmas. Waiting Tilda, uit de Winter Collection 2008 van Magnolia, heb ik gemaskeerd met een achtergrondstempel van Kiddies. Ik vind het heel leuk om stempels te maskeren, maar het is iedere keer nog best even oefenen ... ik heb het een paar keer opnieuw moeten doen voor het gelukt was. De Kiddies zijn trouwens hele grappige stempeltjes, maar ik kon het toch niet laten om de achtergrond te combineren met een Magnoliastempel, tja die blijven bij mij favoriet nr. 1! De tekst is van Creative cafe.

Bedankt weer voor jullie berichtjes!
Thanks again for stopping by!

Have a nice day!
Hugs Maria

6 opmerkingen:

sylvia zei

wat een scheetje
echt heel lief groetjes sylvia

Maya zei

Ohhh my!
This is gorgeous!!
Love the little scene and you have coloured Tilda to perfection!
Hugs from Maya :)

Josee zei

Wat een leukerd Maria !!!!

Fijn weekend en groetjes!!
Josee

Alina zei

weer een heel mooi kaartje, Maria, deze stempel is mijn favoriet uit de Winter collectie!
liefs, Alina

Carole zei

Stunning card Maria, the background is so pretty.
Lovely papers and flowers.
Have a great weekend.
Hugs
Carole x

femke zei

heey maria,

het is een hele lieve kerstkaart geworden!!!

groetjes femke