.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 30 januari 2011

Enjoy life



Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Crate Paper, Pink Plum. Ik heb alweer mijn creatables, Lr0146 Vogelkooi Marokko en Lr0151 Tak uit de tuin, van Marianne Design gebruikt! Ik heb het vogelhuisje versierd met een stempeltje van Hampton Art. De randpons, Edge punch Half Daisy, is van Martha Stewart. De stempel van Magnolia komt uit een oudere collectie. De crystals zijn van Zva Creative. En de tekst is een free digi stamp van Jolanda. Klikken op de kaart = groter!

Vanmorgen zijn we nog even naar het bos geweest! Heerlijk! We hebben weer genoten!



Bedankt voor de felicitaties en voor jullie berichtjes!
Liefs Maria

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een leuke kaart en het vogelhuisje is super vind het zelf ook zo leuk om te gebruiken.
groetjes agnes

Josee zei

Een mooie kaart weer Maria!!
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Patrick, die kaart heb ik over het hoofd gezien, maar hij is prachtig :D