.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 20 januari 2011

Wishing you a perfect day



Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Chatterbox, een aantal jaar geleden mijn favoriete papiermerk en ik heb gelukkig nog wat vellen, die ik dus af en toe weer tevoorschijn haal.
De stempel is van Magnolia, Christmas Eve Tilda, uit de So Jolly & Under the mistletoe collectie 2009.
Ik heb de Martha Stewart Edge punch pons Half Daisy gebruikt. De bloemetjes en takjes heb ik gemaakt met ponsjes van Pipoos. En de pearls zijn van Prima. Het is een wat romantische vintage kaart geworden en ik heb 'm met veel plezier gemaakt! Als je op de kaart klikt wordt hij groter!

Bedankt voor jullie berichtjes!
Ik wens jullie nog een zonnige dag!
Liefs Maria

3 opmerkingen:

femke zei

heey maria,

het is weer een heel mooi kaartje geworden!!!

groetjes femke

Marijke zei

Wat een lief kaartje Maria! Dat chatterbox is ook nog steeds een van mijn favo merken en ik heb er gelukkig ook nog wel wat van liggen.

Ik heb iets voor jou op mijn blog!

Josee zei

Wat een leuk kaartje alweer Maria!!!