.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

dinsdag 25 januari 2011

For somebirdy special


Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Basic Grey, porcelain. De randen van het papier heb ik beinkt met Cat's eye Brown. En ik heb mijn nieuwe creatables van Marianne Design gebruikt! Lr0146 Vogelkooi Marokko, Lr0148 Paradijsvogel en Lr0151 Tak uit de tuin. Ik heb ze beinkt met Cat's eye Gold. De crystals zijn van Prima. En de tekst is een stempel van Magnolia. Klikken op de kaart = groter!

Bedankt weer voor het langskomen en voor jullie berichtjes!
Liefs Maria

4 opmerkingen:

femke zei

heey maria,

het is een prachtige kaart geworden!!!

groetjes femke

Josee zei

Wowww, wat een mooie kaart Maria!!!!

Marijke zei

Wow, wat gaaf Maria!!!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi hoor !!!
groetjes Agnes