.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 5 december 2010

Merry Christmas en Sinterklaas

Een kerstkaart met mijn nieuwe stempel, Gingerbread Tilda komt uit de Merry Little Christmas 2010 collectie van Magnolia. Het papier is van Jillibean Soup, Soup Staples. De grote sneeuwvlokken heb ik gemaakt met de Himalayan Snowflake punch van Martha Stewart, op de witte sneeuwvlok zitten glitters, gemaakt met Stickles Diamond. Het kleine sneeuwvlokje heb ik gemaakt met een picture punch. De gouden crystal en pearls zijn van Prima, de rode raindots zijn van Cloud 9 Design en de swirl is van Zva Creative. Voor de tekst heb ik een stickertje gebruikt.

 
Gistermiddag hebben we sinterklaas gevierd bij mijn schoonfamilie, het was leuk en gezellig. En de kinderen hebben zich goed vermaakt ... We kregen koffie/thee met taart, daarna werd er ineens op het raam gebonsd. En toen stonden er allemaal zakken vol kadootjes bij de voordeur. Sem en Karlijn en hun neef (7) en nicht (5) waren door het dolle heen. Ze sleepten alles de kamer in en daarna waren ze niet te houden. Ze mochten om de beurt een kado uit pakken, dat werd even bekeken en daarna gelijk weggezet ... want er stonden nog meer kado's. Sem riep regelmatig, ben ik nu aan de beurt, wanneer mag ik weer en ik zie nog meer kado's met mijn naam, want ja die kan hij nu lezen! De buit was groot, ze gingen helemaal gelukkig weer naar huis. Daar hebben ze nog even gespeeld en daarna was het lekker slapen.

Vandaag zijn we lekker thuis gebleven, Sem en Karlijn hebben heerlijk gespeeld met hun nieuwe speelgoed. En we hebben de kerstboom gezet en de kamer gezellig gemaakt met kerstspulletjes. Ik vind het altijd een heerlijke sfeer, genieten! Sem en Karlijn vinden de boom en lampjes ook weer geweldig!

Bedankt voor jullie berichtjes!
Liefs Maria

4 opmerkingen:

femke zei

heey maria,

het is een prachtig kerstkaartje geworden!!!

en ik kan aan de foto's zien dat jullie een geweldige sinterklaas avond hebben gehad gisteren.

groetjes femke

Marijke zei

Hij is weer erg mooi Maria!
Wat een leuke foto's weer van het Sinterklaasfeest! Dat is toch het leukst met kleine kinderen die nog geloven en dan ook nog hun eigen naam kunnen lezen haha!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

prachtig kaartje en wat een leuke foto's van de sinterklaas.groetjes Agnes

Josee zei

Weer een mooie kaart Maria!!!
Leuk die foto's!
Met kinderen is de sinterklaastijd toch de leukste tijd van het jaar en aan de pakjes te zien, zullen ze zich voorlopig niet vervelen ;)