.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 30 december 2010

... Happy New Year!

En nog een kerstkaart om te laten zien, mijn laatste voor dit jaar ...
Het papier is van BoBunny. De hulstblaadjes heb ik uit het designpapier geknipt, op de hulstblaadjes zitten rode raindots van Cloud 9 Design en crystals van Prima. De groene pearls op het geruite lint zijn ook van Prima. Ik heb nestabilities label 16 gebruikt, door de helft gesneden (het idee heb ik gezien op het blog van Pickled Paper Designs), een stikrandje geborduurd en onder het plaatje geplakt. De tekst komt van een stickervel.

Er is weer bijna een (blog)jaar om! Ik blog met veel plezier! Natuurlijk op mijn eigen blog! Maar ik vind het ook heel gezellig om jullie blogs te bezoeken, om te genieten van alle mooie en leuke dingen die gemaakt worden! Om inspiratie en ideetjes op te doen. En natuurlijk is het altijd leuk om berichtjes achter te laten en nog leuker om berichtjes te krijgen! Bedankt voor al jullie lieve, leuke en gezellige berichtjes!
Op naar een nieuw (blog)jaar met veel creativiteit en gezelligheid!

Ik wens jullie allemaal een gezellige jaarwisseling, geniet van de oliebollen en het vuurwerk!
En een liefdevol, gezond, gelukkig en creatief 2011!

liefs Maria

4 opmerkingen:

femke zei

heey maria,

het is weer een heel mooi kaartje geworden!!!

groetjes femke

Marijke zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje. Helemaal van deze tijd nu met al die sneeuw en dat ijs.
Ik wens jou, Patrick, Sem en karlijn ook het allerbeste voor 2011!

Alina zei

een gelukkig en gezond 2011, Maria!
liefs, Alina

Josee zei

Wat een leuk kaartje alweer Maria!!!
Ook voor jou, Patrick en de kinderen een heel mooi en gezond 2011 gewenst!!
Groetjes Josee