.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

dinsdag 23 maart 2010

Ik denk aan je!



Deze kaart heb ik gemaakt voor Riet, omdat ze een hele moeilijke tijd doormaakt! Riet komt ook regelmatig op mijn blog en laat altijd van die lieve berichtjes achter, dus ik wilde graag laten weten dat ik aan haar denk!

Het papier voor deze kaart is van Moxxie, Baby Mine. Ik heb 2 stempels gebruikt, Bumble Bee, een Gorjuss girl van Sugar Nellie en de tekst is van Aud Design. De bloemen en takjes heb ik gemaakt met de Floral punches van Nellie Snellen en de Retro pons. De pearls zijn van Prima.

Wat een heerlijk weer vandaag! Ik heb vanmorgen voor het eerst weer buiten in de zon gezeten, met een boek en een kop koffie, terwijl de kindjes lekker in de tuin aan het spelen waren! Genieten! Het is eindelijk voorjaar!

Nog een fijne avond!
Bedankt weer voor jullie berichtjes, altijd leuk om te lezen!

Thanks for stopping by!

Liefs Maria

3 opmerkingen:

femke zei

heey maria,

het is een heel mooi kaartje geworden voor riet!!! ikzelf kom door verhuizing niet aan kaarten maken toe.

groetjes femke

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Maria, wat lief van je, Riet zal hier heel erg blij mee zijn!
liefs, Alina

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een prachtig kaartje leuke stempel heb zelf riet ook al een kaartje gestuurd wat zal ze blij worden van alle post.Heerlijk het voorjaar weer en het is echt genieten met de zon

groetjes Agnes