.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

vrijdag 12 maart 2010

Birthday wishes, ik denk aan je en everyday!



Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van SEI, Juliette. Het randje heb ik gemaakt met de Doily Lace punch van Martha Stewart. Voor de grote bloem heb ik de Flower Maker Lever Craft Punch (Bees Jubilee) gebruikt. De kleinere bloemen heb ik gemaakt met de Retro ponsen. De pearls zijn van Zva Creative en Marianne Design. En de tekst is van Whiff of Joy. Deze kaart was voor mijn schoonzusje, ze was woensdag jarig!



Het idee voor deze kaart heb ik gelift uit de Cards Only! Ik heb papier gebruikt van Bella blvd, Camped out. De tekst is van Aud Design en pearls van Zva Creative. De bloemen heb ik gemaakt met ponsjes van Pipoos. Voor het randje heb ik mijn nieuwe Daisy edge punch van Martha Stewart gebruikt. En de takjes heb ik gemaakt met de Floral punch van Nellie Snellen.



Deze kaart heb ik gemaakt met papier van The Paper Loft, Slug Bug-Giggle. Voor de randjes heb ik de Doily Lace punch van Martha Stewart gebruikt. De bloemen heb ik gemaakt met de Retro pons, de tekst is een stempel van Autumn Leaves en de pearls zijn van Prima.

Ik vind het heerlijk om ook 'gewone' scrapkaarten te maken! Leuke afwisseling met het inkleuren van afdrukjes! Af en toe ben ik wel even toe aan wat anders! En niet iedereen is gecharmeerd van een kaart met een stempel (afdrukje) ...
Dus geinspireerd door al die leuke ideetjes uit de Cards Only en van de diverse blogs ga ik er dan eens lekker voor zitten!

Een heel fijn weekend!
Bedankt voor jullie berichtjes!

Have a nice weekend!
Thanks for stopping by!

Hugs Maria

5 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een leuke kaartjes ik maak zelf bijna nooit op deze manier kaartje ik ben gewoon verslaafd aan het inkleuren maar ik vind ze prachtig.Groetjes agnes

sam zei

hele mooie kaartjes, vooral de bovenste vind ik super! mooie kleuren, heb toevallig gisteren een nieuwe beddehoes gekocht met de zelfde kleurtjes :D

Alina zei

mooie kaartjes, Maria, prachtige kleuren heb je gebruikt!
liefs, Alina

Josee zei

Mooie kaartje Maria, je hoeft idd niet altijd stempeltjes te gebruiken, want deze zijn ook super!!!
Vooral de paarse vind ik helemaal :D!

Groetjes Josee

Carole zei

Three stunning cards Maria :)
Beautiful flowers and such pretty accents. Love the MS border punches you've used.
Hugs
Carole x