.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

woensdag 4 november 2009

Tilda decorate Christmas Tree



Nog een kerstkaart met het papier van Basic Grey, Eskimo kisses. Tilda decorate Christmas Tree uit de Christmas Collection 2008 van Magnolia. Ponsen van Martha Stewart, Doily Lace voor het randje en Cornflower voor de bloemen. Voor de hartjes heb ik meeldraden gebruikt. Een stempel van Prima Marketing voor de blaadjes. De tekst is een stempel van Fancy Pants. Pearls van Joy Craft. En de sketch komt weer van het HobbyVision Design Team.

Bedankt voor jullie berichtjes!
Met mijn rug gaat het weer een stuk beter! Gelukkig!
Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn vrije dagen, heb ook al een beetje bij kunnen tanken! Vandaag zijn Sem en Karlijn gewoon naar het kinderdagverblijf, zodat ik even tijd heb voor mezelf, heerlijk zo'n dagje. Soms heb je dat ook gewoon even nodig! Ik heb eerst een paar dingen in huis gedaan, de boodschappen zijn binnen, dus zometeen aan de freubel! Daar heb ik zin in!

Thanks for stopping by!
Hugs Maria

4 opmerkingen:

Erica zei

Hee Mar, long time no see! Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met je rug, en ik hoop dat Sem en Karlijn ook weer helemaal "heel" zijn ;o), arme kindjes! Wat zijn ze alweer groot aan het worden, leuk om te zien steeds die foto's, houden wij het ook een beetje bij he ;o)

Je creaties zijn weer wonderschoon :D!

Liefs,
Eer

Josee zei

Wat een leuke kaart weer Maria!!!!
Fijn dat het weer wat beter met je rug gaat, doe maar rustig aan, hoewel dat natuurlijk niet gemakkelijk is met twee van die peuters!!

Groetjes Josee

CraftyC zei

A beautiful card Maria, great image
Clairex

Alina zei

een heel mooi kaartje weer, Maria, dit papier ga ik morgen ook gebruiken, ik vind het prachtig!
fijn dat het beter gaat met je rug! en ja, zo'n dag heb ik ook af en toe, dat ik Stefanie naar het kinderdagverblijf breng, terwijl ik thuis ben!
nog een heel fijn weekend!
liefs, Alina