.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 22 november 2009

Nog meer kerst ...





Weer twee kerstkaarten klaar! De stempels, Tilda under Mistletoe en Tilda with Gift komen uit de So jolly & under the mistletoe collection 2009 van Magnolia. Het papier wat ik heb gebruikt is ook van Magnolia. De ponsen voor de bloemen, blaadjes en takjes zijn van Martha Stewart en Nellie Snellen. Voor het sneeuwsterretje heb ik een Picturepunch gebruikt. De teksten zijn stempeltjes van Fancy Pants. De pearls en crystals zijn van Prima en Joy Craft.

Ik ben nog meer verwend door Patrick, donderdag mocht ik 6 Magnoliastempels uitzoeken, ik was helemaal happy! Thanks schat! Zelf heb ik ook nog 2 stempels gekocht, samen met wat lint. Een paar van de nieuwe stempels komen uit de So jolly & under the mistletoe collection 2009 en ik heb ook een nieuwe kerststempel van Sarah Kay, dus ik ga natuurlijk nog wat kerstkaarten freubelen!

Karlijn, onze kleine diva, is vandaag alweer 16 maanden! Lekker wijs en bijdehand! Zó lief, maar ook zó ondeugend! Ze weet al heel goed wat ze wil (en wat ze niet wil)!

 


En Sem is morgen alweer 40 maanden ... 3 jaar en 4 maanden! Hij wordt echt groot en praat heel wijs, erg leuk en gezellig! Maar hij blijft een ondeugend boefje!

 


Bedankt voor jullie berichtjes, altijd leuk om te lezen!
Thanks for stopping by!
Hugs Maria

8 opmerkingen:

Tiets zei

wat een mooie akartjes weer Maria, en wat ben je lekker verwend!!
groetjes Tiets

Unknown zei

Beautiful cards, and so cute children in the pictures.

Love the colors in your cards!

hugs,
Jorunn

Hilde Suykerbuyk zei

wauw maria, wat heb je mooie kaartjes gemaakt!
en de foto's van de kids zijn ook erg leuk!
gr. hilde

Riet zei

Ohhh lieve Maria,wat heb je toch schitterende kaartjes gemaakt meis.
Leuke stempels zeg,en wat een mooi papier.
En die twee schatten van je ze zijn echt om op te vreten.
Wat is ze vlot Karlijn vind je niet,hoe ze op die stoel staat,wat gaat de tyd snel.
En die knul,is heerlijk stoer,die ogen van hem,die stralen zomaar.
Je heb zo heerlijk stel meis.
En je heb een heel lief ventje,leuk hoor dat je stempels uit mog zoeken.
Dat houd het huwelijk in balans,van twee kanten.
echt een heel leuk stel bennen jullie.

Dikke knuffel aan die boefjes.
Liefs Riet.xxx

Josee zei

Wat een mooie kaarten weer Maria, mooi papier ook!!!!
En natuurlijk heb ik weer genoten van de foto's van Sem en Karlijn, leuk zoals we op de hoogte worden gehouden :D

Groetjes Josee

sam zei

hele lieve kaartjes weer! en leuke foto's. groetjes sam

Cindy Groh zei

Beautiful color combo and details on these two cards.
http://www.cre8ivecindy.blogspot.com/

Alina zei

prachtige kaarten, Maria en Stefanie en ik hebben weer samen genoten van de mooie foto's!
wat super lief van Patrick, veel plezier met je nieuwe stempeltjes!
liefs, Alina