.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zaterdag 14 november 2009

It's a good thing



Deze kaart heb ik gemaakt voor Erica, ze is vandaag jarig! Ik heb papier gebruikt van Bo Bunny. Tilda Picking Peaches komt uit de A Little Yummy For Your Tummy Collection 2009 van Magnolia. De tekst is van Creative cafe, ik gebruik heel weinig gefeliciteerd of congrats op een kaart, die tekst schrijf ik wel binnenin ... ik vind het leuker om een andere tekst te gebruiken, die toch ook wel 'n beetje bij een verjaardag past! De bloemen zijn van Prima en de blaadjes heb ik gemaakt met een Easy punch, lindeblad. Verder heb ik lint gebruikt, pearls van Joy Craft en raindots.

Bedankt weer voor het langskomen en voor jullie leuke berichtjes!
Thanks for stopping by!
Hugs Maria

3 opmerkingen:

Josee zei

Een leuke, vrolijke kaart Maria :D!
Daar is Erica vast blij mee, ik zag haar gisteren nog op de KreaDoe, maar ze was zo druk een het kwekken, dat ze geen oog voor haar omgeving had, en later zijn we haar niet meer tegengekomen ;)

Groetjes Josee

Alina zei

een hele mooie kaart, Maria, lief stempeltje, Erica is hier zeker heel erg blij mee!
liefs, Alina

Riet zei

Ohhhh wowwww Maria,jij heb niet stil gezeten zeg.
Wat heb je schitterende kaarten gemaakt.
Ik kan niet kiezen,vind ze stuk voor stuk prachtig.
Nu ik weer een klein beetje kracht heb,ben ik overal is aan het rondneuzen.
wat zielig voor je kleine meid dat ze zo ziek is geweest.
Hoop dat jullie nu voor een tydje klaar zijn met ziek worden.

Liefs De kids een knuf.
Riet.xx