.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 30 juni 2011

Happy thoughts


Nog even heerlijk gefreubeld en deze kaart afgemaakt! Klikken op de kaart = groter!

Gebruikte materialen:
Bazzill Cardstock wit en Kraft
Designpapier van Kaisercraft (Chapter One)
Wonderful Tilda uit de Sweet Rainbow Collection 2011 van Magnolia
Nestabilities - Fleur de lis Squares
Tekststempel van Kaisercraft
Bloemenponsjes van Pipoos
Pearls van Prima en Zva Creative
Stickles Diamond


Sem krijgt morgenmiddag om 12 uur zomervakantie!
Op school zijn ze de dagen aan het aftellen en Sem telt mee, hij heeft heel veel zin in de vakantie!
Lekker lui zijn en leuke dingen doen! Dat heeft hij ook wel verdient, Sem heeft het heel goed gedaan in groep 1!
Wat gaat zo'n schooljaar snel, ik zie hem nog op zijn 1e schooldag in de klas zitten, toch best een beetje spannend allemaal.
En nu heeft hij zijn eerste jaar op de basisschool er alweer bijna opzitten!
Na de zomervakantie gaat Sem naar groep 2, bij dezelfde juf en dat vindt Sem wel heel fijn!

Patrick en ik moeten nog 3 weken werken en dan hebben we allemaal vakantie!
Onze vakantie begint dan met groot feest!
De verjaardagen van Karlijn (22 juli) en Sem (23 juli), dan worden ze alweer 3 en 5 jaar!
We vieren beide verjaardagen op 22 juli voor de familie en op 23 juli gaan we met ons viertjes een dagje uit, leuk!
En daarna hebben we ook nog vakantieplannen ... maar eerst dus nog even doorwerken!

Bedankt weer voor jullie berichtjes!
Ik vind het heel leuk dat jullie die steeds achterlaten! Ik lees ze met plezier!
Liefs Maria

4 opmerkingen:

Josee zei

Wat een mooie kaarten en leuke foto's heb je weer gemaakt, de afgelopen dagen!!!
Ik ben met het warme weer niet veel achter de pc. geweest, maar kom nu ff de schade inhalen ;)
Prachtig, vooral de condoleancekaarten vind ik erg mooi!!!!

Marijke zei

Wat een beauty Maria!! Schitterend kleurwerk en hele gave papiertjes!

Enne bedankt!! Jouw prachtige kaartje viel vandaag op de mat!!

Unknown zei

een heel mooi kaartje Maria!! En je kindjes worden groot he, het gaat idd super snel!!

xxBetina

angeleef zei

Via google kwam ik terecht op je blogje en ben meteen blijven hangen. Wat maak je mooie en leuke kaartjes. Ook leuk om over je dagelijkse leven met je kindjes te lezen.
Ik blijf nog wat verder hangen door volger van je te worden!
Groetjes
** Evi **