.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zaterdag 2 juli 2011

Tilda with bundle, het ultieme vakantiegevoel en een toren in aanbouw


Vanmiddag heb ik deze kaart af kunnen maken. Toen ik het papier met muzieknoten zag van Marianne Design wilde ik dat natuurlijk meteen hebben, leuk papier! En je kan het overal mee combineren! Vorige week zaterdag waren we in Zwolle om kleding te shoppen en natuurlijk ben ik nog even bij Pipoos binnen geweest, waar ik het songbook heb gekocht.
En op haar blog zag ik de gestempelde en uitgeknipte swirl, leuk! Ik heb dezelfde stempels en het ideetje dus gelijk gebruikt!
Voor Tilda's broek en haar knapzakje heb ik de techniek paper piecing gebruikt.
Klikken op de kaart = groter!

Gebruikte materialen:
Linnenkarton met structuur van hobbykarton.nl
Bazzill Cardstock - Kraft paper
Designpapier: Paper bloc Songbook van Marianne Design en Kaisercraft (Chapter One)
Tilda with Bundle uit de Bon Voyage Collection 2010 van Magnolia
Glitz Design clearstempels
My paper World (Viva decor) clear stamp "Grasses and embellishments"
Eline's huis clearstamps airmail
Clearstempel cArt-us
Tekststempel Hero Arts
Swirls en pearls van Prima



Sem's zomervakantie is gistermiddag om 12.00 uur begonnen!
En hij nam het er gelijk goed van, relaxed kijken naar zijn favoriete filmpjes van Tom & Jerry.
Ik kon het niet laten om er een paar foto's van te nemen! Hij lag zo te genieten!
Klikken op de foto's = groter!

Wat wil je doen Sem?
Ik wil even niks doen mama
Ga jij ook niks doen mama, dat is zo leuk!



En vandaag werd er hard gewerkt in de tuin!
Gisteren werd er een pakket hout en een doos bezorgd, waar papa vandaag mee aan het knutselen is gegaan. Sem en Karlijn konden bijna niet wachten tot papa ging beginnen. Eind van de middag stond deze toren er al, Sem en Karlijn mochten er even op staan. Ze vonden het al heel mooi en papa had goed zijn best gedaan! Maar het is nog niet af, er zit nog wel wat werk in. Sem en Karlijn moeten dus nog even geduld hebben ... maar ze zijn al heel blij, het is eigenlijk hun grote verjaardagskado, maar natuurlijk wel leuk dat ze er al wat eerder mee kunnen spelen, zeker nu het vakantie is!
Als het helemaal af is, dan volgen er natuurlijk meer foto's!
Klikken op de foto's = groter!

Bedankt weer voor jullie berichtjes!
Ik vind het heel leuk dat jullie die steeds achterlaten! Ik lees ze met plezier!
Liefs Maria

4 opmerkingen:

Boukje zei

Staat leuk je uitgeknipte swirl, mooi kaartje geworden!
Groetjes Boukje.

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Maria!
en leuke foto's van Sem; Stefanie heeft een hekel aan onze bank, ze ligt liever onder de tafel TV te kijken!
succes verder met knutselen en veel plezier voor Sem en Karlijn met hun nieuwe speeltoestel, het ziet er leuk uit!
liefs, Alina

Josee zei

Een mooi kaartje Maria, leuk, die uitgeknipte swirl, zo doe je toch steeds weer ideetjes op.
Leuke foto's weer en wat een mooi cadeau voor Sem en Karlijn, daar zullen heel wat klauteruurtje op volgen ;)

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Weer een mooi kaartje,heerlijk die foto's als ze zo lekker kunnen genieten van het begin van de vakantie.

gr agnes