.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 18 november 2010

Christmas magic ...

En nog maar een kerstkaart ... gemaakt met papier van Little Yellow Bicycle, uit de Christmas Magic collection. De randen heb ik gemaakt met de Victorian Lace - Decorative Corner Punch van EK Succes. Ik heb de stukjes om een hoek te kunnen ponsen eruit gehaald. Daarna heb ik een aantal keer naast elkaar geponst en toen weer een stukje van de rand afgesneden. Ik wilde eens 'n keer een andere rand en ben dus aan het uitproberen geweest. Alva With Flower komt uit de Jingle Jangle collection 2008 van Magnolia. De tekst komt uit een stempelpakket van Kruidvat. Voor de kerstster heb ik Creatable poinsettia mini Lr0142 van Marianne Design gebruikt, de sneeuwsterretjes heb ik met een picture punch gemaakt. En voor de takjes heb ik een Floral Punch van Nellie Snellen en shapes CS 11 van Crealies gebruikt. De groene pearl is van Prima en de crystals zijn van Zva Creative.

Bedankt weer voor jullie leuke en gezellige berichtjes!
Ik ben er iedere keer weer blij mee!
liefs Maria

3 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een schitterende kaart Maria. Ik vind de kleuren helemaal geweldig! Dat ponsrandje ziet er ook leuk uit!

Josee zei

Hartstikke leuk weer Maria!!!!

Unknown zei

Wauw..je hebt ondertussen weer een boel prachtige kaarten gemaakt!