.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 30 juli 2009

Twee kaarten, veel foto's en nieuwe Magnoliastempels!



Deze kaart heb ik gemaakt met het papier van Basic Grey, Lemonade. Tilda en de tekst komen uit de Magnolia summerkit 2009 en de boom is al een wat oudere stempel van Magnolia. Ik vond het hartje in de boomstam zo leuk, heel toepasselijk.



Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonvader, hij wordt maandag 65 jaar. Het papier is van LITTLE YELLOW BICYCLE, Zinnia. Het groene labeltje en de tekst congrats zijn van Creative cafe. Ik vond het leuk om een keer 'n kaart te maken zonder stempel! Er zijn zoveel leuke voorbeelden op de blogs en in het blad Cards Only te vinden. Het is me wel bevallen, dus ik zal het vast vaker doen.

Zondag zijn we naar attractiepark Drouwenerzand geweest. Samen met de zus van Patrick en haar man. Een heel leuk park! Sem heeft er heerlijk gespeeld en volop genoten! Maar ook Karlijn vond het leuk! En lekker! Alles was inclusief, dus koffie, ranja, frietjes, kroketten, frikandellen, softijsjes (met spikkeltjes) ... Karlijn is dol op ijsjes, ze heeft gesmuld! Het was gezellig, we hadden mooi weer, veel zon, een heerlijke dag!

 


En dinsdag zijn we naar Harderwijk geweest. We hadden brood meegenomen, zodat Sem de eendjes kon voeren, want dat vindt hij geweldig! Het was een groot succes, er waren veel eenden en ganzen. Sem maakte veel vriendjes, eendje kom maar, hier brood, eendje kom nou ... !! En hij mocht een ijsje eten, smullen!

 


Vanmiddag zijn we naar Atelier Duymelot in Raalte geweest. Ik heb deze Crea (web) shop pas ontdekt en zag gisteren op de site dat de Magnolia zomercollectie 2009 (inclusief de Lazy Summer Days collection) vandaag binnen zou komen. Toen er vanmorgen op de site stond dat ze er waren, droomde ik even weg en zag ik me al wat van die nieuwe Magnolia's in een mandje laden. Dit heb ik dus ook maar in het echt gedaan. Oh wat genieten! Er zijn weer zoveel leuke uit! Moeilijk om te kiezen hoor, dus er zijn er een paar meer mee naar huis gekomen ... Ook heb ik het scrappapier "Lazy summerdays" van Magnolia gekocht, wat een gave papiertjes! Ik ga dus heerlijk met mijn nieuwe spulletjes aan de freubel!







En hier nog een heerlijk toetje! Karlijn vindt joghurt erg lekker en wil het natuurlijk graag zelf eten! Zo ziet ze er uit als het op is ...



Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties!

Liefs Maria

4 opmerkingen:

Elly zei

Hoi Maria,

Leuke kaarten , leuke foto's ( vooral dat yoghurtsnoetje :-) en super veel leuke stempels en papier heb je.
Ik koop ook wel eens bij Duymelot (webw.), die is echt de allergoedkoopste hè, met de magnolia's. Nou jij kunt voorlopig weer lekker aan de gang ;-)
groetjes, Elly

femke zei

heey maria,

dat zijn weer 2 pracht van een kaartjes geworden!!! ik wens je heel veel knutselplezier toe met je nieuwe stempels maare dat zal wel goedkomen. de foto's zijn ook super. grappig die van karlijn en haar yoghurtsnoetje.

groetjes femke

Tiets zei

woww weer heerlijk om te lezen alles hoor Maria!! En ook die foto's weer superrr!

Riet zei

Ohhh Maria,wat heb je weer een heerlijk verhaal geschreven,wat kan jij genieten van je 2 kindertjes meis.
Het zijn echt foto modellen.
wat heb je weer mooie spullentjes gekocht.
En je kaartjes zijn weer prachtig geworden.

Liefs Riet.