.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

woensdag 6 juli 2011

Watercan Tilda en update Karlijn


Tussendoor weer een kaart afgemaakt, deze nieuwe Tilda lag nog op me te wachten ... ze is erg leuk!
De swirl heb ik ook weer gebruikt en dat ga ik nog veel vaker doen! Klikken op de kaart = groter!

Gebruikte materialen:
Linnenkarton met structuur van hobbykarton.nl
Designpapier van My Mind's Eye, uit een oudere collectie
Watercan Tilda uit de Sweet Rainbow Collection 2011 van Magnolia
My paper World (Viva decor) clear stamp "Grasses and embellishments"
Paper Doily
Pearls van Prima
Ponsjes van Pipoos



Update Karlijn!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Het gaat goed met haar! Ze geeft geen pijn aan en accepteert gelukkig ook de mitella, want die moet ze de hele dag om houden.
Maandag had ze nog een echte hangdag, maar gisteren fleurde ze weer helemaal op. Nu ze haar draai met haar armpje heeft gevonden, is ze ook alweer een stuk actiever! Ze wordt ook steeds handiger.
En ze is slim, wil jij even mijn drinken geven, want ik heb maar één arm ... en zo gaat het de hele dag door ... de kleine diva!
Alleen met het slapen heeft ze veel problemen!
De eerste nacht heeft ze gelukkig lekker doorgeslapen tot half 6, knock out van de pijnstilling, vermoeidheid, indrukken en emoties. Maar gisternacht werd ze om 3 uur wakker en kon ze haar draai niet meer vinden. En afgelopen nacht werd ze al om half 1 wakker en heeft ze tot half 4 liggen draaien. Ze wil dan bij ons liggen en dat mag ook, want het is vervelend voor haar. Maar Patrick en ik slapen dus ook weinig ... hopelijk gaat het slapen snel wat beter! Klikken op de foto = groter!


Druk aan het tekenen! Gezellig samen met Sem!
Sem geniet volop van zijn vakantie, leuk om te zien! Klikken op de foto = groter!

Bedankt weer voor jullie berichtjes!
Ik vind het heel leuk dat jullie die steeds achterlaten! Ik lees ze met plezier!
Liefs Maria

3 opmerkingen:

Tiets zei

wat een geweldig kaartje maria en fijn dat Karlijn het zo goed doet weer..het valt ook niet mee.
Liefs Tiets

Marijke zei

Wat een schitterend kaartje, een hele leuke Tilda ook!

Fijn dat Karlijn zich zo goed kan redden en weet wie haar "dienstbodes zijn haha!
Slapen met gips is erg lastig. Als ik zelf nog denk aan vorig jaar die zware klomp om mijn voet!
Ik hoop voor jullie wel dat ze, als het wat gewend is, ze weer hele nachten doorslaapt!
Sterkte voor Karlijn, maar ook voor haar "personeel"!!!

femke zei

heey maria,

het is een pracht van een kaartje geworden!!!

wens karlijn maar heel veel sterkte toe.

groetjes femke