.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

vrijdag 23 april 2010

Time



Ik had deze week niet zoveel puf om te bloggen en ook de zin om een nieuwe kaart op mijn blog te zetten ontbrak. Tja dat kan je weleens hebben hé ... gelukkig voel ik me weer een stuk beter dan vorige week, bedankt voor jullie berichtjes!

Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Fancy Pants en een stempel van Sugar Nellie, Basketfull of Wishes. Ik heb de Retro ponsen gebruikt voor de bloemen en de Floral punch van Nellie Snellen voor de takjes. De tekst is van Autumn Leaves en de pearls zijn van Zva Creative.

Er zijn nog meer kaarten in de maak. Alleen teveel ideetjes en te weinig tijd, dus allemaal halve kaarten ... voor de ene kaart moet ik het afdrukje nog kleuren, voor een andere kaart moet ik nog wat stukjes papier snijden en nog een paar andere kaarten liggen klaar om geplakt en afgewerkt te worden. Dus er komt weer genoeg aan om mijn blog mee te vullen!

Een heel fijn en zonnig weekend!
Wij hebben vandaag al volop genoten, veel buiten geweest, heerlijk! En het wordt de komende dagen alleen nog maar beter! Have fun in the sun!

Liefs Maria

4 opmerkingen:

Jolanda zei

Ik herken dat hoor. ik heb ook genoeg ideetjes en te weinig tijd. Ik vind het ook zonde om met dit mooie weer binnen te gaan zitten. Het is een weer een super leuk kaartje!

Riet zei

Ohhh wowwww lieve Maria,wat heb jij de laatste tijd schitterende kaarten gemaakt.
Prachtige stempels,mooi ingekleurd,en wat een mooi papier.
HHoe is het met de kindertjes,hoop dat ze gezond zijn.
Bij jou alles goed?
Met mij gaat het echt niet,de pijne zijn zo vreselijk,veel erger dan voor de operatie,en ze kunnen er niks meer aan doen.
Ik slik veel morfine,maar de pijn komt er gewoon door.
Ik weet niet hoe ik verder moet,ziet het echt niet meer zitten.
Maar ja,we moeten door,al is het maar voor Bianca,ze heb me nog zo nodig,ze heb verder niemand,ja me man wel,maar een moeder is toch anders.
Blijven vechten,maar het raak ook wel eens op.

Dikke knuffel en de kinders,liefs Riet.x

Josee zei

Wat een prachtig kaartje weer Maria!!!
En wat een herkenbaar verhaal, met mooi weer, staat het freubelen hier ook op een lager pitje hoor, maar je moet maar denken, alles op zijn tijd ;)

Groetjes Josee

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig kaartje mooie kleuren en wat zijn het toch heerlijk ponsen de retro's.Nou geniet lekker van het mooie weer,doe ik ook.En ja de ideeen mijn hoofd loopt er soms ook over van.Maar ja tijd....fijne dag.groetjes Agnes