.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 15 april 2010

Just a note





Ik heb deze week weinig gefreubeld, de puf ontbrak een beetje. Ik heb al een paar dagen een dikke en zere keel, opgezette en pijnlijke klieren, spierpijn, voel me 'n beetje gammel, bléh! Maar we gaan gewoon door ... gelukkig zitten mijn werkdagen er weer op, ik kan dus even een paar dagen rustig aan doen (voor zover dat lukt met 2 bengeltjes in huis hihi).

Deze kaarten lagen te wachten om afgemaakt te worden, ik hoefde alleen nog maar alles vast te plakken, dus dat heb ik vandaag toch maar even gedaan.
Het papier is van My Minds's Eye en Graphic 45. Ik heb afdrukjes gebruikt van Magnolia en Elisabeth Bell. De bloemen zijn gemaakt met de Retro ponsen en voor de takjes heb ik de Floral punch van Nellie Snellen gebruikt, dit is toch wel mijn favorietste takjespons! En de pearls zijn van Zva Creative.

Bedankt voor jullie berichtjes!
Een fijne avond!

Liefs Maria

4 opmerkingen:

Tiets zei

wat een prachtige kaartjes maria...enne beterschap hoor! Hopelijk kom je wat aan je rust toe.
Liefs Tiets

Alina zei

ik vind ze prachtig, Maria, mooie zachte kleuren en leuke stempels!

ik ga vandaag weer naar mijn huisarts, het is niet leuk meer, elke dag heb ik zware hoofdpijn en kan helemaal niks, ik ben blij dat het bijna weekend is, moet vandaag nog tot 2.00 uur werken!

heel veel beterschap en een fijn weekend!
liefs, Alina

Josee zei

Wat een mooie kaarten Maria, ik houd wel van die zachte kleurtjes!!!
Hopenlijk gaat het inmiddels weer wat beter met je, volgens mij hebben we allemaal de zon nodig ;)
Beterschap hoor!!!

Groetjes, Josee

Peet zei

Ze zijn ontzettend mooi, Maria!!!