.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

maandag 5 april 2010

Chicken Tilda



Voor deze paaskaart heb ik papier en een stempel, Chicken Tilda uit de Easter Collection 2010, van Magnolia gebruikt. De bloemen heb ik gemaakt met de Retro ponsen en voor de takjes heb ik mijn favoriete Floral punch van Nellie Snellen gebruikt. Met de Daisy edge punch van Martha Stewart heb ik het randje gemaakt. De pearls komen van Zva Creative, Prima en Marianne Design. En de tekst is weer een free digi stamp van de Hobby Handig.
Ik heb de kaart gisteren aan mijn schoonzusje gegeven,
de brunch was heel lekker en gezellig!

Een fijne 2e paasdag! Het is mooi weer, de zon schijnt, genieten!

Liefs Maria

4 opmerkingen:

Alina zei

leuk kaartje, Maria, je bloemen vind ik geweldig!
leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad! nog een fijne tweede Paasdag!
liefs, Alina

Josee zei

Wat een leuke kaart weer Maria!!!!
Nog een fijne dag verder en geniet maar van de zon, hier is hij inmiddels, helaas, verdwenen ;)

Anoniem zei

hmmm rustig paasweekend hier

Tiets zei

wat eeen mooi kaartje Maria, en jij en patrick bedankt voor jullie berichtje op mijn blog. doet me goed.
Liefs Tiets