.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 9 augustus 2009

Award!



Deze award heb ik van Josee gekregen, dank je wel!!
Ik wil deze award graag doorgeven aan Alina, Femke, Jenine , Peet en Riet! Een paar van mijn favoriete blogs, waar ik graag kom en die zeker de moeite waard zijn om te bezoeken!!

De 2 kaartjes, waar ik het in mijn vorige berichtje over had, liggen er nog steeds ... het was een drukke week en er kwam weinig van freubelen. Maar vandaag hoop ik een kaart af te kunnen maken!

Een fijne zondag en tot blogs (bedankt weer voor jullie berichtjes, leuk om te lezen)!
Liefs Maria

4 opmerkingen:

Riet zei

Dank je wel Maria voor de award.
Het is elke keer een hele eer vind ik als je zo award krijg.

Bedankt nogmaals.
Een fijne dag verder.
Liefs Riet.

Peet zei

Wat lief...dank je wel Maria!!!
Liefs
Peet

femke zei

heey maria,

bedankt voor de award!!!

groetjes femke

Alina zei

Dank je wel, Maria, ik ben er heel blij mee!
Liefs, Alina