.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 6 juli 2008

Gefeliciteerd!



In Augustus komen er 2 baby's bij in onze vrienden/kennissenkring. Ik had geen babykaarten meer op voorraad, dus ben daar eerst maar aan begonnen. Straks kom ik daar natuurlijk niet meer aan toe... Ik heb nu in ieder geval al een kaart voor een meisje. Gemaakt met papier van Chatterbox, een stempel van Stamping Bella (zó lief) en Rain Dots van Cloud 9 design.

Mijn volgende kaart wordt dus een babykaart voor een jongen ... Ik heb al wat spulletjes klaar liggen!

Bedankt voor je bezoekje!

18 opmerkingen:

Jolanda zei

Schattig kaartje! Ik heb er laatst een voor het gemak gekocht, maar dat vind ik toch wat onpersoonlijker

Marijke zei

Wat een lief kaartje Maria, dat papier blijft ook prachtig!

Maria zei

Dank je wel Jolanda! Ik heb ook wel wat gekochte kaartjes in huis, maar ik vind een zelfgemaakt kaartje toch ook wat persoonlijker.

Maria zei

Dank je wel Marijke!

Peet zei

Wat een schattig Kaartje, Prachtig Maria!!!

Alina zei

Prachtig geworden, Maria, en wat een super lief stempeltje!
Groetjes, Alina

Riet zei

schitterend kaartje heb je weer gemaakt maria.
en het papier is ook zo mooi.
groetjes riet.

Maria zei

Dank je wel Peet!

Maria zei

Dank je wel Alina!

Maria zei

Dank je wel Riet! Het papier is uit mijn 'oude' voorrraad, zo af en toe pak ik er wat van, het is en blijft inderdaad mooi papier!

Anoniem zei

erg schattig mooi kaartje! heel lief! groetjes sam fijne maandag

Maria zei

Dank je wel Sam! Jij ook een fijne maandag!

Josee zei

Wat een lief kaartje Maria :D!

Maria zei

Dank je wel Josee!

femke zei

heey maria,

ook dit kaartje is weer leuk geworden. zag dat ik je nog niet gelinkt had dus dat heb ik nou net ff gedaan.

groetjes femke

Maria zei

Ha Femke, dank je wel! Leuk dat je mij ook linkt, ik had het al gedaan;)

Jeanet zei

Ach een super lief kaartje Maria !!

Maria zei

Dank je wel Jeanet!