.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

dinsdag 29 juli 2008

3 Awards!



Deze Award heb ik gekregen van Marijke en Erica

It's the Whylde Women Award and the rules are:
1 you can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite Tammy Vitale so Tammy can go visit all these wonderfull women. And remember the purpose of the award: to send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy



Deze Award heb ik gekregen van Alina



En deze Award heb ik gekregen van Sam

The rules of this award:

1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to who ever gave you the award.

It's a simple way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Ik voel me zeer vereerd met deze Awards, een heel leuk kadootje!! Dank je wel Marijke, Erica, Alina en Sam! Er zijn al een heleboel van mijn favoriete bloggers genomineerd! Heb je de Awards nog niet gehad, dan mag je ze meenemen!!

Groetjes Maria

Geen opmerkingen: