.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 27 februari 2011

Nurse Nora, vakantiegevoel en een super-de-luxe roze step


Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van October Afternoon, Thrift Shop. De stikrandjes heb ik met de hand geborduurd. Een stempel van CC Designs Swiss pixies, Nurse Nora. Lr0159 Creatable Hart en creatable Lr0151 Tak uit de tuin zijn van Marianne Design. De pearls zijn van Prima en de tekst is een digistamp. Klikken op de kaart = groter! Er zitten wat regendruppels op de kaart ... maar ik wilde niet wachten tot het een keer droog zou worden, want dat gebeurt denk ik niet meer vandaag ... en binnen worden de foto's gewoon niet mooi!


Wat doe je op een vakantiedag? Lekker de hele dag in je pyama blijven lopen! Sem dan ... hij vindt het heerlijk! Maar Karlijn wil altijd gewoon kleertjes aan ...! En relaxed bouwen en spelen met de lego, heel gezellig samen. Deze foto's heb ik vrijdag gemaakt. Helaas is de vakantie alweer voorbij, nou vandaag heb ik nog de hele dag vakantie hé, ja Sem vandaag mag je nog lekker de hele dag in je pyama spelen.
Maar morgen begint de school weer ...


En onze stoere dame heeft sinds gisteren een nieuw vervoersmiddel, mooi roze en de pop kan ook nog mee!
Via marktplaats en ook nog bij ons in de buurt, ideaal. Karlijn is er superblij mee!
Heerlijk om te zien, zo'n stralend toetje!

Nog een fijne zondag en bedankt weer voor jullie berichtjes!
Liefs Maria

6 opmerkingen:

Mieke zei

Leuke kaart geworden zeg. LEuk dat gestikte randje erlangs.

Wat zijn de kids heerlijk aan het spelen.....enne....een pyjamadag...ik hou ervan hahahahaha!! Zeker met dit weer. Waarom zou je je aankleden.

Fijne zondag nog.

gr. Mieke


http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Anoniem zei

Hoi Maria,

Mooie kaart heb je weer gemaakt!

En wat een leuke foto van je kinderen.
Heerlijk hè zo'n pyamadagje...ook ons meisje kan daar erg van genieten!

Wat een gaaf vervoersmiddel...echt stoer en ook nog roze...PRACHTIG!
Daar zal ze, aan haar trotse koppie te zien, veel plezier aan beleven!

Liefs Carmen

Josee zei

Leuke kaart en leuke foto's weer Maria!!!
En wat een mooie fiets, echt een prinsessenfiets!!!!!

Unknown zei

mooi kaartje Maria!!! En wat een prachtige step zeg, kan me voorstellen dat ze er van geniet!!

xxBetina

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Maria, prachtig papier! en leuke foto's weer! Stefanie vindt niets leukers dan een pyjamadag, wat dat betreft lijkt ze heel erg op mij, LOL!
liefs, Alina

Marijke zei

Wat een leuke kaart! Als zieke, knap je hier toch gelijk van op!
Die step is helemaal geweldig!!! Super zo lekker knal rose!!