.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

woensdag 23 februari 2011

Happy Birthday



Voor deze kaart heb ik ook het papier van SEI, Bridgeport gebruikt. De rand heb ik gemaakt met de Edge punch Half Daisy van Martha Stewart. Lr0159 Creatable Hart en Lr0131 Creatable Open bloem trendy zijn van Marianne Design. De grote witte bloem heb ik gemaakt met de Flower Maker Lever Craft Punch (Bees Jubilee). De swirls en pearls zijn van Prima. En de tekst is een digistamp. Klikken op de kaart = groter!

Leuk om jullie berichtjes te lezen, bedankt!
Liefs Maria

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Maria,

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
Mooi papier weer en leuke combinaties!
De creatables passen er weer mooi bij!
Dat hartje heb ik op mijn wensen lijstje gezet ;-)

Een fijne donderdag!
Liefs Carmen

Josee zei

Ik vind het een schitterende kaart Maria,heel mooi papier ook!!!

Alina zei

een super mooie kaart, Maria, een leuk idee!
liefs, Alina

femke zei

heey maria,

het is weer een erg mooi kaartje geworden!!!

groetjes femke