.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

vrijdag 10 september 2010

Vrolijk kerstfeest


Het wordt misschien een beetje saai ... maar ik heb weer een kerstkaart om te laten zien. Ik ben nu even in de kerstsfeer en daar moet ik gebruik van maken, want het is wel lekker als het stapeltje kerstkaarten groeit! Ik heb papier gebruikt van SEI, uit de Winter Song Collection. Tilda with Vintage Roses komt uit de So Jolly & Under the mistletoe collection 2009 van Magnolia. De bloemen heb ik gemaakt met een medium Easy punch en voor de takjes heb ik de Oak Leaf punch van Martha Stewart gebruikt.
De crystals en swirls zijn van Zva Creative.

Sem is vandaag op schoolreisje! Ze zouden woensdag gaan, maar vanwege het slechte weer hadden ze het uitgesteld. Ze zijn naar het speelparadijs & pannenkoekenhuis in Voorst. Het speelparadijs is voornamelijk buiten, dus een beetje mooi en droog weer is dan wel fijn. We zijn er van de zomer zelf ook een keertje geweest en toen vond hij het er heel erg leuk, dus hij zal zich vast goed vermaken. Vanmiddag rond 2 uur komen ze weer terug, ik ben benieuwd naar zijn belevenissen!

Alvast een fijn weekend!
En bedankt weer voor jullie berichtjes!
Liefs Maria

5 opmerkingen:

femke zei

heey maria,

het is een prachtige kerstkaart geworden!!!

ik hoop dat sem een gezellig schoolreisje heeft.

groetjes femke

Marijke zei

Schitterend kaartje! Dit is toch echt mijn favoriete stempel van Magnolia.
Wat leuk dat Sem zijn eerste schoolreisje heeft. Die zal wel vol verhalen terug komen vanmiddag!

Josee zei

Wat een mooie kaart Maria!!!
En Kerstkaarten, daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen, scheelt een hoop stress in December ;)
Zo te horen bevalt het Sem nog altijd prima op school;)

Alina zei

prachtige kaart, Maria, ik vind dat papier zo mooi, ik heb het ook!
liefs, Alina

Sandra zei

Maria,

Ik kan niet anders zeggen dat het allemaal weer supermooie kaarten zijn.
Die kerstkaarten zijn ook zo mooi.
Ga zo door!

Groetjes Sandra.