.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

maandag 14 juni 2010

Fun times en rugnummer 23 ...


Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van October Afternoon. Fairy Tale Tilda komt uit de Magnolia Fairy Tale collection 2010. De bloemen heb ik gemaakt met een Floral punch van Nellie Snellen en een Retro pons. Voor de takjes heb ik de Oak Leaf punch van Martha Stewart gebruikt. De pearls en crystals zijn van Zva Creative en Prima.

En nog 2 foto's van Sem in zijn WK voetbalshirt!



Helemaal trots!
Mijn schoonzusje heeft het t-shirt besteld via Honig, vorige week kwam het binnen en vandaag kreeg Sem hem dus aan, omdat Oranje vanmiddag moest voetballen.
En dan hoort zo'n shirt er toch echt wel bij!



We hebben voor rugnummer 23 gekozen, omdat Sem op de 23e is geboren!
Hij vindt het geweldig dat zijn naam en cijfers op z'n rug staan!
Zaterdag krijgt Sem het shirt dus weer aan!

Nog een fijne avond!
En bedankt weer voor jullie berichtjes!
Liefs Maria

3 opmerkingen:

Josee zei

Een leuke kaart weer Maria en Sem glimt helemaal in zijn oranje shirt ;)

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Weer een prachtig kaartje we hebben dezelfde stempel gebruikt ik vind deze stempel ook zo leuk.Sem in zijn oranje tshirt helemal geweldig leuk hoor ,hier moest sanne gisteren ook in het oranje naar school ze gingen daar de voetbal kijken het zag er allemaal zo leuk uit alle kinderen in het oranje.

gr Agnes

femke zei

heey maria,

ik vind het weer een prachtige kaart!!!

zo te zien is sem echt trots op zijn oranje shirt. zijn erg leuke foto's geworden.

groetjes femke