.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 12 februari 2009

Love for you!



Nog een kaart met een Magnolia uit de Love collection 2009! En de tag with heart komt ook uit de Love collection. Ik heb weer het papier gebruikt van Little Yellow Bicycle, uit de serie Love Letters.

Ons kleine meisje wil gaan kruipen! Ze werkte al regelmatig haar bipsje omhoog als ze op haar buik lag. Sinds een paar dagen zag je haar ook met haar beentjes aan het werk. En gisteravond duwde ze ineens haar knietje vooruit. Ze is dus druk aan het oefenen! Oh wat leuk! Ben benieuwd wanneer Karlijn het kruipen echt door heeft ... maar ze wordt nu wel snel groot hoor, waar blijft de tijd!

Ik ben nog steeds happy, wow, heerlijk gevoel!

Liefs Maria

14 opmerkingen:

Riet zei

wat een prachtig kaartje Maria.
leuk hoor dat ze wil kruipen,wat gaat het zeker hard meis.

liefs Riet.

Josee zei

Wat een leuke kaart weer Maria :D!
Ik ben benieuwd wanneer het Karlijn gaat lukken. alhoewel......dan is ze wel weer een beetje "mobieler", dus je zult nog een paar ogen erbij nodig hebben ;)

femke zei

heey maria,

wow wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt zeg!!! wil je ook alvast heel veel succes wensen op je solicitatie gesprek. ben benieuwd hoe snel karlijn zal kruipen

groetjes femke

Alina zei

Weer een prachtige kaart, Maria!
Bij jullie wordt het steeds leuker, als Karlijntje straks gaat kruipen!
Liefs, Alina

Jeanet zei

Wat een super leuke kaartjes Maria ! En idd ze worden zo gauw groot ! En heel veel succes met je sollicitatie !!

Maria zei

Bedankt voor jullie berichtjes! Ik vind het altijd zo leuk om jullie reacties te lezen, ben iedere keer benieuwd wie er geweest is!

Josee die extra ogen heb ik inderdaad wel nodig;) Zeker met al die rommel die Sem maakt ... is de vloer niet echt babyproof;)

Femke en Jeanet, bedankt voor het succes wensen!

Het wordt gezellig op de vloer Alina;)

Anoniem zei

This is such a sweet card Maria, gorgeous papers and I love the Magnolia stamps that you have used.
It's quite a nice day here...almost spring like! The birds look very busy and are making a lot of noise so they are enjoying the nice weather!
Hope you get some time to make a card.
Have a great weekend.
Hugs from England.
Carole ;-)

Marijke zei

Wow, Maria, wat ben jij lekker bezig geweest!!! Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt!
Je heb ook weer een gesprek aanstaande dinsdag las ik....heel veel succes meis, ik zal heel hard voor je duimen!!
Schitterende foto's ook weer van Sem en Karlijn! Wat wordt Sem dan groot zeg, zoals hij naast Karlijn voor de tv zit!
Ik probeer vaker langs te komen, maar de dagen dat ik werk ben ik gewoon te moe en heb ik nergens zin in, sorry....

Peet zei

prachtige kaart, maria!!!

Jolanda zei

Het is weer een schitterend kaartje Maria! Succes met je sollicitatiegesprek ik zal voor je duimen! Berg je hobbyspulletjes alvast maar achter slot en grendel als Karlijn gaar kruipen:-p

Maria zei

Thanks Carole!
Yesterday it was cold, but nice weather for my son to play in the garden. Today the weather will be not funny, lots of rain ... but on this moment the sun is a little bit shining. Hopefully the rain is not coming;-)

I'm busy with one card, maybe you will see it today!

Maria zei

Dank je wel Marijke!
Lief dat je dinsdag wil duimen! Spannend hoor, ik ben benieuwd!
Sem schiet nu echt de lengte in, hij groeit ineens hard en wordt inderdaad groot!
En geen sorry hoor! Ik begrijp het heel goed en je moet je nergens verplicht toe voelen!

Maria zei

Dank je wel Jolanda! Super dat je wil duimen!! Enne gelukkig liggen mijn hobbyspullejtes hoog, maar ik moet niets laten vallen:P

Maria zei

Dank je wel Peet!