.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 29 december 2011

Celebrate the season en ...

Dit tasje heb ik voor juf Anja gemaakt, de juf van Sem.
Sem mocht het vorige week donderdag aan haar geven, juf Anja, juf, ik heb wat ... hij straalde helemaal!
De juf nam alle tijd om zijn kadootje te bekijken, ze was blij verrast!



We hebben op 1e kerstdag een paar  leuke foto's gemaakt, van ons gezinnetje bij de kerstboom!


We hebben hele gezellige kerstdagen gehad!
     Op 1e kerstdag hebben we heerlijk gegeten bij mijn schoonfamilie!
 Sem en Karlijn vonden het leuk om met hun neefje en nichtjes te kunnen spelen.

Op 2e kerstdag hebben we 's avonds lekker thuis gegeten, met ons viertjes.
Sem vond het geweldig om te mogen bakken!
Mama jij hoeft het niet te doen hoor, dat doen papa en ik wel ... het was heel lekker!


En ondertussen vliegen de dagen voorbij, heerlijk aan het vakantie vieren!
Ik heb alleen maar dinsdagmiddag gewerkt!
Vanmorgen moest ik eigenlijk ook nog, maar het was toch niet nodig, dus een extra vrije dag, fijn!!

Groetjes Maria

2 opmerkingen:

Jenine zei

Een schitterende creatie weer Maria!!

En zo leuk steeds die foto's en verhalen van jullie gezin / kids.
Reageer wel niet zo vaak, maar lees en bekijk wel vaak je posten ;-)

Wens je een hele fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2012!

Liefs Jenine

Josee zei

Wat een leuk tasje Maria!!!
En de foto's zijn altijd weer even leuk om te bekijken