.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

maandag 17 oktober 2011

Een kerstkaart en een briefje voor mama


Van het weekend deze kerstkaart afgemaakt. 
Met papier van Magnolia, een vintageplaatje van internet, creatables van Marianne Design en een cutting die van Joy! crafts. De crystals zijn van Kruidvat en voor de glitters heb ik stickles golden rod gebruikt.



Sem is heel druk met letters lezen, woordjes spellen en letters schrijven, hij vindt dat erg leuk! 
Vorige week zat hij aan tafel te schrijven, later kreeg ik dit briefje, dat heb ik voor jou geschreven mama! 
Lief! Ontroerend! Ik ben er heel blij mee! Dat briefje moet natuurlijk bewaard blijven!
Sem typt ook al woordjes in bij google en bij youtube, als hij een filmpje van Mario kart wii wil kijken, dan zoekt hij het zelf wel even op ... soms klopt zijn woordspelling nog niet helemaal, maar hij probeert het wel!
                            Wij vinden het knap van hem, want hij is van de zomer pas 5 geworden.
                                                    Maar hij is erg geïnteresseerd, leuk om te zien!

Leuk dat jullie langskomen en ik vind het nog leuker als jullie een berichtje achterlaten! Ik lees ze met plezier!
Liefs Maria

3 opmerkingen:

Frederike zei

Ooh, wat lief, he? Goed bewaren....De 1e brief die ik van Daniek kreeg had ze overgeschreven van de reclamefolder van de bonusaanbiedingen van AH hahaha!!!

femke zei

heey maria,

het is weer een heel mooi kerstkaartje geworden!!!

groetjes femke

Josee zei

Een mooie kaart Maria!!
En wat lief, dat briefje!!
Ik heb al 26 jaar een briefje in mijn beurs zitten, geschreven door mijn zoon, toen hij in groep 3 zat en waarin hij schreef, dat hij mij zo liev vond ;)