.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 5 mei 2011

Kadootje voor moederdag!



Dit doosje is een kadootje voor moederdag! En ik heb het gemaakt voor mijn schoonmoeder.
Met papier van Eline's huis, in the Meadow en Roses are red. Het past dus mooi bij dit mandje, wat ik met pasen heb gegeven.
De randjes heb ik gemaakt met de Edge punch Half Daisy van Martha Stewart.
Ik heb een vintageplaatje gebruikt. De tekst is een stempeltje van Kaisercraft. De swirls zijn van Prima.
De bloemen heb ik gemaakt met de Retroponsen en voor de takjes heb ik een ponsje van Pipoos gebruikt.
In het doosje zitten waxinelichtjes, kaneelstokjes (en die ruiken heerlijk) en een witte (nep)bloem. Klikken op de foto's = groter!

Bedankt voor jullie berichtjes!
Liefs Maria

3 opmerkingen:

Unknown zei

prachtig!!!

xxBetina

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Heel mooi!!! Wat zal ze daar blij mee zijn!
Ik heb ook wat geknutselt voor de moeders...laat ik binnenkort zien!
Groetjes Hilde

Josee zei

Een leuk cedeautje Maria, dat zal zeker gewaardeerd worden!!!!