.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 3 oktober 2010

Sugar Nellie


Eindelijk weer een kaart klaar! Ik kom weinig toe aan freubelen en daar baal ik soms best van, maar de combinatie van regeldingen rondom het gezin, drukte op het werk en lichamelijk niet echt fit zijn maakt dat ik overdag bijna geen tijd heb en 's avonds als de kinderen op bed liggen is de puf op ... dan probeer ik er nog wel even voor te gaan zitten, maar op één of andere manier lukt er dan even niets en laat ik het freubelen maar weer voor wat het was ...

Anyway, deze kaart heb ik gemaakt met papier van My Mind's Eye, Out & About. De stempel is van Sugar Nellie. Met een clear stempel van Rayher en Cat's eye brown heb ik het randje van het afdrukje bewerkt. Ik heb de Daisy edge punch van Martha Stewart gebruikt voor de randen. De bloem heb ik gemaakt met Creatables Lr0110, ribbon flower 3, en de takjes heb ik gemaakt met Creatable Lr0131, Open bloem trendy, allebei van Marianne Design. De crystal is van Prima en de swirls zijn van Zva Creative.

Het is heerlijk weer! Ik heb wat was buiten wapperen en vanmiddag gaan we nog even het bos in, lekker genieten! Sem en Karlijn hebben gisteren nieuwe schoenen en laarzen gekregen, Karlijn wilde de laarzen natuurlijk graag aan en riep dan ook een paar keer gaan we nu naar bos toe ... want dat doen ze ook zo graag! Vanmiddag kunnen ze zich dus even uitleven ... met de nieuwe laarzen!

Een fijne zondag!
En bedankt weer voor jullie leuke en gezellige berichtjes!
Liefs Maria

6 opmerkingen:

femke zei

heey maria,

het is een prachtige herfstkaart geworden!!! lieve stempel heb je gebruikt.

groetjes femke

Josee zei

Een leuke kaart weer Maria!!!
Groot gelijk Maria, geniet nog maar van het mooie weer zolang als het kan.
Veel plezier!!

Marijke zei

Een prachtig herfstkaartje Maria in hele mooie warme kleuren!
Gelijk heb je om nog even te genieten van zo'n mooie dag als vandaag!

Alina zei

leuk kaartje, Maria!
en sterkte met alles, ik weet er alles van!
liefs, Alina

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een schatje.
gr Agnes

Durvina zei

Wat een leuke kaart, je stempel is ook erg leuk.

gr, Durvina