.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 9 mei 2010

Moederdag!



Sem en Karlijn hebben weer wat voor moederdag gemaakt op het kinderdagverblijf. Papa had de kadootjes goed verstopt, maar vanmorgen mochten ze de kadootjes dan eindelijk aan me geven!

 
Ze waren allebei helemaal trots! Zó lief!
Het is zo leuk om die zelfgemaakt kadootjes uit te pakken! Ik ben heel blij met de mooie doosjes en ze hebben alweer een speciaal plekje in de kast gekregen!



Gisteren pakte ik de post van de deurmat en tot mijn grote verrassing zat het Veronica magazine erbij. Eerst dacht ik nog hé die hebben we toch al voor volgende week, tot ik de voorkant zag! Leuk! Lief en ontroerend! Dit nummer wordt natuurlijk voor altijd bewaard!



Deze kaart is voor mijn schoonmoeder, ik moest hem gisteravond nog afmaken, maar het is gelukt! Ik heb papier gebruikt van Basic Grey, Green at heart. De tekst is van Aud Design. De randpons is van Martha Stewart, de Daisy edge punch. De takjes heb ik gemaakt met de Floral punch van Nellie Snellen, voor de bloemen heb ik de Retro ponsen gebruikt. De pearls zijn van Zva Creative en Marianne Design.





Zo ziet Sem er nu uit, z'n lijfje is één en al waterpok! Hij heeft er veel last van, het doet zeer en het jeukt. Zó sneu! Gisteravond was hij om 20.30 uur alweer wakker, hij zat rechtop in bed te huilen, hij had zo'n jeuk! Hij durfde niet in zijn eigen bedje te slapen, Sem is nog even mee naar beneden gegaan en vannacht heeft hij tussen ons in geslapen. We hebben wel 'n wat onrustige nacht gehad, maar gelukkig ook nog wel wat kunnen slapen. Sem zit zichzelf nu 'n beetje in de weg, heel begrijpelijk! Hij heeft er meer last van dan Karlijn. Hopelijk heeft hij snel het ergste achter de rug. We vertroetelen hem een beetje, dat helpt altijd natuurlijk!

Patrick gaat met Karlijn naar zijn ouders voor Moederdag en zoals het er nu naar uitziet blijven Sem en ik gewoon thuis. Kan hij lekker op de bank hangen en tv kijken. Sem heeft in ieder geval wel een mooie tekening voor oma gemaakt!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en gezellige moederdag! Geniet er van!

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes!
liefs Maria

8 opmerkingen:

Anoniem zei

En we wensen je een fijne moederdag toe ondanks de rare dag die het is geworden

Xxx-jes lieve mama

Patrick

Mieke zei

Wens je ook een hele fijne moederdag. En wat zit je mannetje onder de waterpokken zeg. Zo zielig. Verwen hem maar lekker. Hopelijk is de jeuk en pijn snel weg.

Gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Carole zei

Ahhh...your poor son...looks like what we call 'chicken pox'...hope he gets better soon Maria.
Your card is beautiful.
Hope you are OK.
Hugs
Carole x

Unknown zei

nou je bent heerlijk verwend Maria :D je kaartje is ook supers :D!
En arme Sem, wat zielig! Hij zit er helemaal onder, ik hoop voor hem dat de plekjes gauw in drogen, veel beterschap gewenst!!

xxBetina

Josee zei

Jettje, Sem is idd een en al waterpok, hopenlijk gaat de jeuk snel weg, want dat is zo zielig en je kunt er maar zo weinig tegen doen!!!
Mooie kaart heb je gemaakt en je bent weer heerljk verwend!!!

Jolanda zei

Zo je bent flink verwend!!
beterschap voor Sem, sneu hoor

Riet zei

Ohhh wat zielig voor Sem,wat zit hij onder Maria.
En dat jeuk zo,gelukkig dat het nu weer beter gaat met hem.
Je heb een prachtige kaart gemaakt voor je schoonmoeder.
En wat geweldig veronica magazin,met die twee schattan erop.
Ze kunnen ook van alles zeg.

Liefs Riet.xx

Unknown zei

Wat een mooie cadeautjes voor moederdag!! En jeetje, wat ziet kleine Sem eruit. Ik kan me voorstellen dat hij uit z'n doen is. Zielig hoor....
Zodra hij knuffeltjes weer lekker vindt, de schade maar inhalen!!

Liefs Fredje