.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

vrijdag 5 juni 2009

Award!



Van Marijke kreeg ik deze award, dank je wel! Ik ben er heel blij mee! En ik mag hem weer doorgeven, dat doe ik met veel plezier! Deze award is voor al mijn bezoekers, omdat jullie iedere keer weer de moeite nemen om even langs te komen en om een berichtje achter te laten!

Helaas is mijn kaart nog niet klaar ... deze week nog helemaal niet gefreubeld. Soms gaan andere dingen even voor. Maar wie weet vandaag of morgen, nog even geduld dus!

Een fijne vrijdag en alvast een goed weekend! En bedankt weer voor al jullie berichtjes!
Have a nice day and a great weekend! Thanks so much for your nice comments!

Liefs Maria

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Maria
Congratulations on your award!
Hope you are having a great weekend.
Hugs from a cold and windy England!
Carole x