.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

donderdag 9 mei 2013

Voor wie het leuk vindt ....

om nog wat kaarten van me te zien, want freubelen doe ik nog steeds! :-)















Intussen helemaal verslaafd aan al die gave stansjes en stempeltjes van Noor! Design ...
Ben ook een klein beetje besmet met het haakvirus, maar dan voornamelijk bloemetjes!
En af en toe een potje of tasje pimpen vind ik ook erg leuk om te doen :-)

Verder gaat het hier goed met ons viertjes!
Sem en Karlijn doen het goed op school! Sem zit nu in groep 3 en leest volop, erg leuk en Karlijn heeft haar draai helemaal gevonden in groep 1 en beleeft veel plezier!
Hier nog even een foto van ons koppel!

 

Groetjes Maria












2 opmerkingen:

Josee zei

Hoi Maria.

Wat leuk om weer wat van je te horen en wat van je creaties te zien, die zien er trouwens goed uit!!!
Wat worden Sem en Karlijn alweer groot, fijn te horen dat het goed met jullie gaat :D!

Groetjes Josee

Maria zei

Hoi Josee,

gezellig dat je even langskwam en een berichtje achter hebt gelaten, bedankt!

Ik vind het toch 'n beetje jammer als mijn blog straks niet meer bestaat omdat ik 'm niet meer bij houd. Dus vandaar weer eens een update :-)
Ik vlieg ook nog wel regelmatig langs diverse blogs om een kijkje te nemen, maar verder mis ik het bloggen niet echt sinds ik op facebook zit ...

Nog een paar maanden en dan zijn Sem en Karlijn alweer 7 en 5 jaar, time flies, gaat me soms weleens te hard ... maar ook wel heel leuk om ze te zien opgroeien! En wijs dat ze soms uit de hoek kunnen komen, stelletje bengeltjes haha ...

groetjes Maria