.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 11 maart 2012

Bingo


En nog een kaart gemaakt met hetzelfde papier en dezelfde materialen als uit mijn vorige bericht.
Het bingokaartje heb ik van internet.

Gebruikte materialen:
Paperpad van Authentique - Uncomment Bundle
Tim Holtz - Bigz die - Weathered Clock
Sizzix Movers & Shapers Die - Sewing Room Magnetic
Creatables van Marianne Design
Stans van Joy!Crafts
Tekst van Marianne Design
Swirls van Zva Creative


Wat een heerlijk weer vandaag!
Daar hebben we natuurlijk wel van genoten, we zijn vanmiddag lekker naar het bos geweest!

Bedankt voor de felicitaties!
Groetjes Maria

4 opmerkingen:

sandra_w zei

Ja wat 'n heerlijk weer he vandaag...leuke foto's!

Je kaartje is ook weer leuk!

San x

femke zei

heey maria,

alweer zo'n prachtig kaartje!!!
ik was ook wel blij met het zonnetjes zo op mijn verjaardag.

groetjes femke

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ja wat is het heerlijk weer hé de vogeltjes fluiten ook zo mooi weer.Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt mooie kleurtjes bij elkaar,

Lieve groetjes agnes

Josee zei

Wat een mooie kaart Maria en leuke foto's!!!
Heerlijk dat het voorjaar weer in aantocht is, ik ben er echt aan toe :p