.......................................................... De kaarten en foto's in de berichten kun je groter zien door erop te klikken! ....................................................

zondag 22 januari 2012

Have a wonderful day


Het freubelen staat 'n beetje op een laag pitje, het komt er gewoon niet echt van.
Maar vanmorgen ben ik druk geweest met de cuttlebug.
En vanmiddag heb ik een paar van mijn nieuwe creatables op deze kaart verwerkt. 
Wat zijn ze weer leuk!

Het papier is uit een oudere collectie van My Mind's Eye.
De tekst is een stempel van Kaisercraft.
Ik heb creatables Lr0204, Lr0206 en Lr0157 van Marianne Design gebruikt. 
Verder heb ik nog blaadjes gemaakt met een stansje van Joy! Crafts en de pearls zijn van Zva Creative.

Bedankt voor jullie berichtjes!
Tot de volgende keer!

Groetjes Maria

1 opmerking:

Josee zei

Weer een mooie kaart Maria!!!!